På tiden igen!

Underbara syskonkärlek!
 
Funderar om och om igen - ibland saknar jag att blogga, men ibland är det skönt att slippa stressen.
Men något drar i mig, jag älskade verkligen att blogga, så jag hoppas att det kan komma tillbaka på riktigt snart!
Har ju ett gäng som saknar min blogg ;)


Annars här hemma? Alice har fyllt år, Nova har fyllt år, allt rullar på som i vanlig ordning!
Tiden går för fort, men det är ju inget nytt. Ungefär så livet kommer se ut tror jag! Känns helt ofattbart att min lilla Alice fyllde 6 år nyss, redan. Det var ju inte längesen jag var gravid med henne (känns det som) 

Nu ska jag och Stella fixa ordning oss för att ta bussen till dagis. Haft ett litet break igen med sjukdomar, men nu borde det vara slut på dem också!
 
2
finurliga fröken

Jag saknar din blogg väldigt mycket men man ska blogga för att man vill och av glädje. Inte av måsten eller stress. Kram

Elin - Livat på torpet

Välkommen tillbaka! Jag är en av dom som saknat dig <3
Kram