Torsdag morgon.

En liten myseftermiddag med Stella & Mamma.


Stella kände för att vakna väldigt tidigt imorse, även fast hon gick och la sig ganska sent igår.
Vi somnade på soffan bägge två igårkväll, så himla mysigt! ♥ Det är verkligen stunder man tar vara på när ens lilla bebis börjar bli stor. Att ha henne i famnen som hon vore mini liten igen. Det är inte ofta det händer med den livliga tösen ;)

Vi skulle åkt till dagis idag, men jag tror det blir en hemma dag för oss två.
Blir ändå bara fram och tillbaka när vi ska till BVC idag.

Hon har det lite jobbigt fortfarande med dagis, och igår blev hon ledsen så fort vi kom till grinden :(
Riktigt jobbigt att lämna henne när hon är helt hysterisk. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Kanske inte är rätt dagis? Så var det för Lowe på det andra han gick på. Men nu trivs han så himla bra och det känns helt rätt att vi bytte för att han ska må bättre. Måste nog tänka lite på det tror jag!
1
Johanna Järvenpää

Vart går hon någonstans? Kan säkert vara så att hon inte trivs små barn känner väl oxå personkemi kan jag tro så kanske inte passar med gruppen eller personalen :) Hoppas det ordnar sig!