Brud näbbar små! ♥

Jag tror att våra töser små kommer skina över mig på den stora dagen.
 
 
Har tittat ut klänningar till töserna, och denna är en favorit. Dock med rosa band istället.
Barnen ska ju ha samma färg som mig och Rikard ;) ♥ Och tärna samt bestman/bestmans får en egen färg.
Aldrig trott det skulle vara så roligt, och mycket att göra inför ett bröllop!
Har tagit en del hjälp här nu, så tårtväljare är helt upp till Anna! Jag bara sagt mina ord, väldigt viktiga ord om tårtan. Men resten får hon bestämma!
 
Alltså, kan man längta mer,
Jag längtar efter att se töserna gå framför och kasta ut rosenblad, fnittra och le!
Jag längtar efter att se Lowe min lilla pojke i kostym med rosa slips!
Lycka ändå upp över kinderna så det gör sådär larvigt ont! ♥
 
 
1
Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Vad söta de kommer bli som tärnor :D Prinsessklänningar!