En liten brudnäbb!

Något jag längtar till - Att se våra töser i klänningarna på bröllopet.
Dom kommer vara så fina! Stella provade sin klänning igår, Alice snabb provade idag.
Och jag vet att dem kommer få ett par st att fälla tårar.
 
Klänningar köpte vi igår efter mycket letande, vi hade så himla svårt att hitta till barnen.
Alice ville ha rosa, lite som en barbie klänning. Och jag ville att töserna skulle ha vita enkla vackra klänningar.
Jag och Rikard bestämde oss till slut tillsammans för dem som fanns på bröllopshuset i Linköping.
Där jag köpt min klänning, och även Idas klänning! Skönt att köpa allt på ett och samma ställe.
Kommer även hyra Lowes kostym där :) Super mysig butik, och ägaren är en jätte trevlig tjej som jag verkligen kan rekomendera! Jag är så nöjd med att ha gått till den butiken, för den servicen är inte många som har!
Borde finnas flera butiker som bröllopshuset!
 
 
Lilla Stella i klänning från bröllopshuset
av märket Lily!
 
6
Rebecca

Jättevacker klänning!

Sara

Lily gör så fina saker!! Köpte en jättefin klänning på rea avdet märket till Ebba som hon har och leker i. Riktiga prinsseskäder :)

Alina

Så fin klänning :)

biggeros

Vilken söt klänning på en söt tjej!!! Trevlig söndag=))

Anna

nej men vad go!

Stickan!

Åh, så fin hon är :-)