Idag fixar vi ringarna!

Egentligen är det bestämt för längesen vilka ringar vi ska ha, men jag har ändå velat lite.
Och gör det fortfarande! Jag vill gärna vara helt säker på min sak innan jag lägger in veställningen hos Smycka.
Bröllopet blev framflyttat två veckor också. Så det är verkligen SNART! Pirrar sådär extra i min magen.
Som när man är nykär vet ni?
När älsklingen såg mig i klänningen, då tro rjag att det pirra i hans med...
För man såg att han blev ganska mållös ;) Anatar att det blir ännu värre på bröllops dagen.
 
Men åter till ringarna, jag som inte skulle ha stenar, ska ha stenar ;)
Och inte bara på en ring, utan förlovningsringarna ska bytas ut och där ska jag ha stenar, och i vigsel ringen ska det också vara stenar i! Älsklingen vill också ha två ringar "Det ska ju synas att jag med är gift ju"
Så han ska ha en bredare förlovningsring, och en smalare vigselring. Samma för mig :)
 
Bilder på vad som beställdes kommer sen ;)
Bling bling eller ;)