Man kan drömma sig bort i timmar!

Fönstershopping på nätet är aldrig fel, oftast lägger jag i allt jag vill ha i varukorgen, sen tar bort allt igen!

Är det någon mer som känner igen det så kallade shoppandet? ;) 

Just nu kollar jag in jotex nyheter då jag fick en rabattkod som ger 50% på valfri vara, då är det klart man passar på ;) 


Gardinerna som jag tittat på snart hundra gånger till kidsen.
Kanske dags att köpa dem nu.
Om ni med vill shoppa lite och få 50% på valfri vara skriv bara in koden; 152911 när ni kommer till kassan!

Happy shopping! 

2
Cissi

jättefina! Får spana in allt snyggt och se om ngt får följa med hem :)

Svar: Det fanns en del :)
Malin Svärd

Ida här och nu

Så gör jag väldigt ofta. Kollar igenom och lägger allt jag vill ha i varukorgen. Sen kollar jag hur mycket pengar de skulle kosta och sen tar jag bort allt. Nästan lika härligt som att shoppa på riktigt. Kram

Svar: Hehe eller hur :) håller med helt där :)
Malin Svärd