Det trodde jag aldrig!


På väg till dagis, och Stella sover som bäst med mössan ner dragen ;)
 
Vet ni vilken vagn jag använder mest här hemma? Jo Cresent, det trodde jag aldrig!
Jag som inte alls gillat större vagnar är faktiskt lite kär ;) Även om buggan står hemma så tar jag cresent vagnen! :) Den är faktiskt inte alls så dum som jag trodde ;) När man handlar får man plats med hur mycket som helst under vagnen! Och Stella sover underbart i vagnen! Kan verkligen rekomendera denna vagn!
Och ni som följt mig vet ju att jag har haft ett par om man säger så ;) hihi!
Vagnen finns hos Jollyroom.se
 
Och nu har dom även ett toppen erbjudande om man köper denna vagn!
Man får med ett babyskydd! Akta Graco Logico S HP inkl Bas :) För bara 5995:-
Det kallar jag fynd! ;D HÄR kommer man till det erbjudandet!
5
Ika

Hihi åh sötnos :)

Yohannas.se

Härligt att du är nöjd med din vagn!!! :) :) Åker syskonen på bräda eller ni har inte så långt så de går?

Svar: Dom går ;D inte alls långt! :D Alice är ju 5 år, så hon åker aldrig vagn! :P
Malin Pettersson

Alfva - nu med Barnprylsbloggen

Jag har alltid varit nyfiken på en Crescent, men det är ju så få butiker osm säljer dem, så jag har inte lyckats klämma och känna ordentligt. Kul att du gillar den!

Svar: Ne jag vet ;/ Skit tråkigt, man vill ju gärna känna på dom! Men den är verkligen jätte bra! :D
Malin Pettersson

Ninni - Foto & Vardag

funderar på en ny vagn men vet inte vilken, blir dock en sittvagn då lillen inte får plats i en liggis ;D

Svar: En bugaboo bee kanske ;D
Malin Pettersson

Yohannas.se

Nej det är klart, det förstår jag. Love går också alltid eller? Men kan du använda promenader som träningsform och gå enhetligt då, eller du går bara när de är på dagis/du har barnvakt?

Svar: Jaa oftast, är vi två så åker han vagn om vi ska iväg oså! Men han vill helst gå :P Jag går när jag är själv. Antingen när sambon kommit, eller när barnen på dagis/hos sin pappa! :D
Malin Pettersson