Första gången med Cresent Classic!

Idag blev det Cresent vagnen ner till stan! :) Och vilken toppen vagn, jätte smidig att fälla ihop, tog inte alls mycket plats i bilen! :) Sen var det inte alls så tung heller! Senare så tog vi oss en lång promenad jag och Stella, och då kan jag säga att vagnen var jätte bra! :) Rejäl och man tar sig fram i skogen :)
Vagnen finns hos Jollyroom!
 
Vagnen! :D
 
 
Detalj! :)
 
Vagnen fick godkänt av Stella med som sov så bra! :)
7
Sara - Ensamstående mamma

Åh så fin vagn!

Lottiz

Vad fin vagn och vilken söt min Stella gör :-D

Sara Björk

Snygg också =)

Malin

Hej! Har följt din blogg ett tag, så vet att du gjort en bröstförstoring. Jag har bestämt mig för att göra en, men tycker de är svårt att välja klinik. Vart gjorde du, alla har väl lite olika garantier och så? Och var det svårt med storleken, att välja och så? Vore jätte tacksam för svar!! / Malin

Ninni - Foto & Vardag

ååh den ser riktigt smidig ut =) för min del blir det nog någon form av sulky i nästa vagnköp, får se hur de blir =)

carro

Den hade vi till Loke tills vi köpte sittvagn, så himla underbar. Snygg också :))

mammaTEA

Snygg är den också.