Jaha!

Då är vi hemma från det mest onödigaste möte jag varit på hela mitt liv, förstår inte ens varför jag skulle komma dit.
Först skulle vi gå igenom förlossningsrummen, men då var ALLA upptagna. Snacka om att folk föder barn.
Sen var hon så upptagen så hon hade inte ens tid med mig. Fick en tid nästa vecka, vilket jag inte heller fattar varför.
Känns som jag lika gärna kunde fått samma lilla info av min läkare i Motala.
Aja nog om tråkigheter.

Ska
ta mig en promenad till ica maxi nu, Ante behöver snus och jag känner för att röra på fläsket.
Sen vet jag faktiskt inte vad det blir, kanske vi tar oss ner till stan och tittar på elden. Om det nu blev någon?
Det märks!
Känner att jag inte rikigt är på bästa humöret just nu, men det ska väl vända det också antar jag.

Ha en bra kväll iaf!

8
Elin (Edvinsmamma)

Hoppas att det blir mer givande nästa vecka!



Ha en fin valborgskväll!

Kram

Matilda 18år & Mamma till Mercedes

bättre lycka nästa gång =) hehe

Linda

Taack gullet! <3

Carolina

Fy vad trist, hoppas det blir bättre nästa gång!

Tess trött tokig morsa

hej hej, äntligen hemma ifrån sjukan...

så ikväll blir det en lugn hemma dag och en massa bloggar och läsa igen....



allt bra med dej??



kram

Cissi

Vilken härlig blogg du har!

Jättefin header.



Hoppas att du har en trevlig valborg!

Nikita - mamma till Albin

Hoppas ni får en bra kväll iallafall =)

Frida

Vilket dåligt bemötande av henne, skulle bli superarg om det hände mig!! Hoppas att du haft en mysig dag trots allt & att humöret blivit bättre av prommisen.

Kram<3