Rätt så segt.

Känner att det mesta är rätt segt idag, ingen ork till att blogga alls känner jag.
Bara jag och Alice här hemma nu, Ante for iväg för och hämta pappsen.
Så ska väl se om hon vill ta och sova snart, sov ju en stund på eftermiddagen så vi märker väl hur det slutar.
Nu sitter hon så nöjd med sin skötväska på golvet och kollar egenom alla fack :)
Att det kan roa så mycket ;) hon är i alla fall inte lika sur som hon var förut.
Och det är vi glada för!

Ska se om det är sov dags nu, sen börjar ju melodifestivalen med snart.
Och det måste man ju se ;)

Hoppas eran Lördag är bra :)
5
Elin

Edvin brukar också roa sig med väskor och påsar, tänk om vi också kunde vara lika lättroade :)

Tilda

kan jag göra ;D

Jenny

Ja här är ungefär samma bloggtorka på min blogg, fast jag känner mest att det är pga tidsbrist, hinner inte riktigt med det jag vill hinna med just nu, stumpan tar ju all vaken tid:)



Hoppas du också haft en fin lördag. Kram Jenny

Lattepappan

Håll motivationen uppe, behöver ditt bloggande :D

Johanna

Tack