Tidig kväll!

Alice var verkligen super trött idag, vet dock inte varför. För hon har sovit som vanligt.
Men det gick inte hålla henne vaken längre idag, stod vid micron och gnällde. Och då är det inte svårt och förstå vad hon vill.
Så frågade henne om hon ville ha välling och sova, då hämtade hon filten och nappen.
Gör ju inget om hon vaknar tidigt imorrn och somnar nu ändå, för vi ska ju upp så pass tidigt.
Bara hon inte sover sämre inatt så är jag nöjd, blir lite jobbigt att gå upp då.

Här ska vi bara ta det lugnt nu för kvällen, ska se lite på tvn. Idag är det ju faktiskt bra program.
Och man lär väl inte kunna somna ikväll för man känner att man "måste"
Men försöka måste jag. Ska ta och läsa lite bloggar och sen slänga mig i soffan!
Ha en bra kväll!
6
Elin

Så gullig hon är som hämtade filten och nappen :)



Antar att Edvin kommer att vara trött ikväll med, just nu är han med sambon till farmor och farfar så han kommer nog att somna som en stock när han kommer hem ;)



Hoppas Alice sover bra inatt!

Kramar

marie

ja den där otäcka oron följer alltid med en:/

Frida

Mina knoddar var supertrötta oxå! Så nu sover alla skönt i sina sängar. Vad bra att magen växer som den ska, vad ska du göra i Linköping, jag måste ha missat det!?

Ha nu en skön kväll!

Kramen

Anna

Kikar in här :)

Förstår att barn nummer 2 är på väg..

Grattis!

Hur gammal är Alice?

Emma

okej, lycka till i morgon då=)

Carolina

Skönt med en tidig kväll!