Foto: Alice


Nikon D90 + Nikon AF 50mm f/1.8
Modell: Min Alice
Redigering: Jag
17
Alexandra

Så sööt hon är :)

Louise, mamma till Alva

Tack! Är jätte nöjd :)



Jätte fin bild på söta Alice! Du är duktig.

Sandra

Jättefint!

Haft en bra dag? :)

Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

Fin modell du har :D

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Fina, fina lilla Alice! :)

Kram

Nikita

kommer ni få in mer gangstar eller är det de som finns på webshopen nu som finns ? på baboon alltså =)

Johanna - mamma till Leia

hur lyckas du alltid så fin skärpa på ögonen? tycker du lyckas så bra på alla bilder :)

Maria

Så fin bild på söta Alice :)

Jenny - mamma till Elias

Vilket fint foto! :)

Madde

Fin bild.

Din meny är längst ner på sidan när ja kollar din blogg. Tänkte om du ville veta ;)

Andreas

Jag älskar dig så mycket Malin, jag är VÄRLDENS lyckligaste person med dig i mitt liv.

Tillsammans ska vi erövra världen och vi kommer alltid att hålla ihop.

Finns ingenting som ska kunna förstöra för oss, ingen liten råtta i Motala som kan snacka sig till nåt dumt rykte kommer någonsin lyckas.

4 år har vi varit tillsammans och mycket längre kommer vi vara tillsammans.



Jag älskar dig Malin, Nu & för alltid. <3

Linda Olsson

Underbara unge! <3

Stine

fina tjejen!!!

Ida

Jättefin! ♥

hanna

super cute :] jag gillar din blogg

caroline

Så fint!

Bönan

Världens finaste Brallis <3