Eclipse!

Ikväll är det dags för BIO! Äntligen ska man titta på Eclipse, som jag läängtat!
Och längtar nu.. Kan inte klockan gå fort så det är dags att åka snart! Är nog fortfarande lite kär från igår när vi kollade på Twilight! Edward är ju bara ren kärlek alltså, helt sjukt ;)
Haha känner mig lite som en fjortis som är nykär, men det är jag nog inte ensam om ;)

Hihi!

6
Sandrah

Varför gick du inte på twilight movie night då? Nej Jacob ska det vara!

Suz

Ooh vad kul :)

Du får skriva hur den var sen så vi andra får läsa. Planerar att gå på den vi också.



Men usch, Edward är ingen heting inte!

Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Kan säga att den är såååå bra! jag edward ska det vara. Åå jag blir fjortis igen;)

Maria

Kul med bio :)

Sandra

Man blir införtrollad i filmen/bokens värld! :)

Jag håller med dig fullt ut i dina ord :)

Hanna

åhhh va kul!! vill oxå se den... var den bra?? :P



hoppas du får en mysig torsdag... kram kram!