Skrika ut min lycka!

Barnens pappa skrev på papperna.
NU bor dom hos mig på papper med :)
Lyckan är total. Jag är gladast!

NU är det dagis sökande i högsta hugg!
Fy fan, mina barn ska verkligen bo hemma hos oss!
Ihhhhhh!



Gammal bild på mina älskade!!


14
cicci - mamma till lilla j och gravid

Såå glad för er skull.. :-)

Elin

Åh, vad glad jag blir för din skull :) Underbart.

Varför blev det så om man får fråga?

Sara - Ensamstående mamma

Åh vilket härligt inlägg! Grattis, vad roligt för dig/er! :D

i min lilla lilla värld

Förstår din lycka!

Agnieszka-2barnsmorsan

Gud så underbart att läsa, så glad för din skull!!!!



Kram

Mona

Gud vad kul! Glad för din skull :) /Mona

Ewa

Härligt :)

Johanna - mamma till Miranda

Åh, underbart å läsa!!!

♥ En pojkmammas vardag ♥

Åh så KUL vännen!! Ska dom vara hos Ante varannan helg eller hur blir det nu?

Kram

Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Såå himla underbart!

Sandra- Gravid med första barnet

Vad härlgit och höra! :)

Linda

Myyyspluttisar! Wihooooo! <3

Maria

Gud vad roligt. Ska dom bara vara hos Ante varannan helg nu då? Varför blev det så =)

Jen

GRATTIS OCH UNDERBART!!

<3 Kände att det inte räckte med att like:a på fb, måste skriva här också! Vet att det betyder allt för dig hjärtat!