Blev tänderna vita?

Ne, inte så värst!
Jag har gjort två gånger idag, men jag ser inget wow resultat!
Tyckte det nu andra gången först, men när jag tog bort allt så var dom som förut.
Smakade vääldigt illa med, och var svårt att få skenorna rätt.

Så jag kan inte rekommendera denna jag provade iaf.
Kanske finns andra sorter som funkar bättre?
5
Linda Olsson

Amen skit då! :(



Puss!

Carro

The white one är utan skenor. Man bara penslar på tänderna

Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jag tror det absolut bästa är att göra det hos tandläkaren för att få bästa resultat men tyvärr är det väl så himla dyrt!

Sandra, Colins mamma

Vad tråkigt, Jag har faktiskt införskaffat just den sorten men har inte gjort det ännu väntade på något speciellt tillfälle. Hoppas du får en trevlig kväll.

Hanna

Jag blev helt kär i din blogg.

Tycker den var jätte fin, och vad fina barn du har ! :)