Jag

Lista..

Filmen var dålig, och jag har tråkigt.

01. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Hahaha, vi märkte ganska tydligt igår att varken jag eller Linda kunde byta däck efter en punktering. ;)
02. Hur äter du ett äpple?
Som man ska? Eller hur ska man äta äpple?
03. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
JA! Spindlar och alla andra små kryp är såå äckliga!
04. Big Brother eller Sportnytt?
Big Brother helt klart, hatar sport! Och nästa karl ska HATA sport :P
05. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Nya saker till lägenheten!
06. Är du mörkrädd?
Förr var jag, sov alltid med lampa eller tvn på. Men det har blivit bättre nu :)
07. Resmål som fascinerar?
USA!
08. Ditt senaste telefonsamtal?
Carina på gyn!
09. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Oj, Dregen?
10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt :D
11. Bästa stunden på dagen?
Det finns inget bästa för mig, för hela min dagar snurar som en karusell.
12. Tre saker du alltid har med dig?
Min iphone, ciggaretter, plånbok.
13. E-post eller snigelpost?
Spelar ingen roll!
14. Den senaste komplimangen du fick?
Du är den finaste.
15. Senaste gången någon skällde på dig?
I söndags.

4
Linda Olsson ♥

Hahaha, iaf inte om det varken finns däck eller domkraft ;) haha!

Puss!

Tova

Hihu... Rolig lista :)

Sara - Ensamstående mamma

Jag snodde den där listan av dig, hoppas det var ok :)