Underbar dag!

Här lyser solen över hela Motala, och vi har spenderat hela förmiddagen ute! Och är fortfarande ute! :)
Barnen hoppar studsmatta, äter glass och myser! Vi har haft picnick med massor mys!
Älskar vädret, älskar mitt liv med mina små! ♥ Och medans barnen hoppar, så njuter jag av kaffe i solen!
Hoppas på lite färg på min bleka kropp ;) Nej nu hoppar jag ut igen.

Kan inte sitta här inne när solen lyser på baksidan!
2
Hanna- Mamma till Alexander

Ha en underbar dag! Här njuter vi också av solen! :)

Katja

Underbart med sol och värme! Funderade på en sak, du tar så fina foto, vad tar du för ett fototillfälle? Hade varit kul att få fina bilder på mina två bustroll :). Vi åker genom Motala när vi åker ner till skåne så i så fall skulle man kunna lägga det i samband med det i sommar eller så :).