Bebis kläder ♥

Idag kände mig helt hundra på att det är en tös i magen. Eftersom läkaren sa det med!
Så nu vågade jag allt shoppa lite ;)

15
Erkan

Din mage är så lik min när jag väntade valkyria så jag är med säker på att det blir en tös :) flickmage!

Hanna

Så gulligt! :)

Elin, Albin & Ellas mamma

Åh vad mysigt med bebiskläder :)

Frida

Vilket fint namnval! Vår nyfödda dotter heter Stella :)

Evelina - mamma till Lucas

åh så fina kläder :) hade den bodyn till lucas i beige o även de där byxorna :)

Alfva

Jag köpte precis de kläderna till bebisen när hon skulle komma. Och hur underbar bodyn än är så blev den riktigt meckig att ta på och av, så det blev bara några få användningar här hos oss tyvärr. Men så fin! Byxorna däremot används flitigt!

Marie

Ohh så fiiiina

Lotta, Millebus & den lill* i magen

newbie har så söta kläder=)

Angelica

Åh så mycket fint :)

jag måste med ta mig till stan, det börjar klia i mina shoppingfingrar till lillasyster :)

Jenny

Så söta kläder!

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Jättefina kläder :) Älskar den där bodyn, så söt :)

Sandra

Så vackra kläder! Jag älskar Newbie :)

Den rosa randiga bodyn har jag köpt till vårat pyre med, dock är vi envisa här hemma om att tro olika om könet ;) men den rosa bodyn passar ju till båda könen tycker jag ;)

Linda Olsson

Åhhh va fiiint!! <3

Sandrah - snart trebarnsmamma

Så söta kläder :) Ska hon heta Stella? Va sött!

Anonym

åå vilket fint namn Malin! och grattis till allting! Läser allt din blogg lite då och då...och det är bra uppdatering också !:) Fast jag är desto sämre på att kommentera! Massa kramar till dig!