God kväll!

Vår mat för idag! :)
 
Har ni alla en fin kväll?
Vädret har varit toppen här hela dagen, men framåt kvällen kom det en rejäl regnskur.
Men lite skönt också, enligt mig då ;) Efter stor städningen idag så har jag faktiskt inte gjort alls mycket!
Lagat mat, och bilden ovanför visar vad vi åt idag ;) Inte mycket att klaga på!
Satt rätt fint i magen. Har verkligen ätit så dåligt dom här senaste dagarna, så måste börja skärpa mig!
Nu ska jag snart ta kväll och slå mig ner i soffan, tänkte krypa ner under en filt och titta på någon film.
Bara vara och mysa! :)
 
Hoppas ni har en trevlig lördag kväll!
Puss!
5
Anonym

Gottans :) har en fin men trött kväll. Snart sovadags! =)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Trots att jag nyss ätit min frukost blev jag hungrig ändå, det där ser så himla gott ut :)
Kram

Linda

Åh va gött!!! :D

Marie - En småländsk dalkulla ♡

Låter som en härlig dag och gottit med. Krypa ner och se film lät najs

Millan - tvåbarnsmamma i augusti!

Åå du hittade bodyn sen, vad kul! Och vilket fyndpris! =)

Svar: Jaa verkligen!! :) Happy face blev jag! :D
Malin Pettersson