Lyssna på doktorn.

Det har nu gått 4 dagar sen op, och jag har redan hunnit med ett akuten besök, utskällning av läkare, och fått inse att kroppen är en väldigt märklig maskin! 

Som dem flesta vet är inte sitta still mitt första namn. Om jag inte minns helt fel så städa jag köket två dagar efter op, aj tänker dem flesta och det gjorde nog ganska ont. Men eftersom jag ständigt har ont så är jag van och körde på ännu mer, sov ett par timmar natten till fredag. 

Vaknade upp på fredag och trodde jag nästan skulle svimma av smärta. In på akuten med feber som jag iofs haft sen jag kom hem men det kan vara så ibland efter op, så jag tänkte inte mycket på det. Men lilla malin har tagit ut sig väldigt för mycket (som jag anade att han skulle säga) han blev nästan förbannad på mig för jag borde fatta att man ska VILA efter en operation. Ja jag fattar det, men min kropp, min hjärna kan liksom inte varva ner, det kryper i kroppen och hjärnan ska vi inte prata om, fullproppad dygnet runt.

Jag lyssnade iaf på vad han sa och sov ett gäng timmar och tog sovmorgon idag. Legat på soffan och ja jag erkänner jag har hållt igång lite. Det går inte ligga på soffan hela dagen när man har fyra små kiddos här hemma, men vad gör det om tio år, huvudsaken är att jag nu iaf känner efter vad som är okej och inte!