Vecka 29, snart 30!

Är visst inte lika bra på att uppdatera här som förr, man tänker att nu ska jag sätta mig och skriva lite men så kommer det upp något helt annat och så har man glömt bort bloggen på mindre än 2 sekunder.
 
Iaf så är vi snart inne i vecka 30, och jag börjar sakta inse att det är en liten bebis i min mage som sparkar och ska komma ut till oss. Det har tagit så lång tid att inse att vi ska ha barn, jag ska bli mamma till 4
Men det var nog för jag var så inställd på att jag inte skulle ha flera barn, men ibland har livet andra planer för en. 
Och vi är överlyckliga för det ♥ 
 
Jag tänkte att jag ska försöka få ihop ett par inlägg per dag, jag vet hur mycket glädje jag har haft pågrund av bloggen eftersom man alltid kan gå in och titta tillbaka på minnen och barnen uppskattar också att ha minnen som dem kan läsa och alla bilder som dem kan titta på och det vill jag även ge tösen i magen. 
Att börja fotografera igen vore en dröm om jag bara kunde hitta motiviationen igen, och börja blogga som förr vore också en dröm så jag ska försöka tänka positivt och komma igång med allt detta igen så jag kan bli mig själv igen. 
 
En dag i taget, just nu en timma i taget för just nu går jag igenom ett helvete känns det som, och jag hoppas att det snart ska vända och att jag snart kan känna mig duktig och stolt. Vissa saker är jag redan fruktansvärt stolt över för jag har klarat saker som jag aldrig trodde jag skulle göra, men jag är rätt envis.
Och då ska jag nog klara det sista målet jag har också, krävs bara mycket arbete i det.
 
Färdig babblat för min del nu, hörs kanske imorgon igen ♥