Vilken värme!

Gud vad det är varmt ute, tog mig en snabb promenad till maxi för att köpa blondering och jag svettas ihjäl här nu.
Trodde det skulle vara svalt och skönt men det är fortfarande jätte varmt ute.
Skönt ändå och röra på fläsket lite!

Var iväg till akuten förut, där det togs nya prover. Ser ut att gå ner på sänkan nu och det är ju otroligt skönt.
Bara hoppas att det andra ger med sig också, men det känns lite bättre. Kom ju ut lite idag iaf :)

Jahaa, sen det stora idag då. Jag klippte mig äntligen, och det blev KORT. Hur kort som helst faktiskt för mig.
Aldrig haft såhär kort i hela mitt liv, men lite skönt är det. Men det kommer ta tid att vänja sig.
Är lite ledsen över det, men det är ju bara hår och det växer ut igen!

Nu ska jag jag blanda färgen och hoppas att det blir bra, sen kommer det väl antagligen upp ett kort på nya frisyren.
Får väl se om jag blir nöjd eller inte, känns inte så kul och lägga upp bild annars!

Ha en fin kväll!
Puss Puss!




10
NN

WOW har du klippt dig? Jag blir så jävla nyfiken nu:) hoppas bild kommer upp snart :)



Blev säkert jättefint, ditt hår behövde en klippning efter alla färgningar, men det växer ju ut som sagt endå, så det blir bra hur man än gör det:)



Hoppas blonderingen blir bra nu också!



Anonym

du skulle ju inte färga själv!

malin

Postat av:



du skulle ju inte färga själv!



-



Nej jag skulle inte det, men nu blev det så :) Får helt enkelt skylla mig själv om det inte blir bra.

Sandrah

Jag tycker du blev jättefin :D

marie

spännande:D

Carolina

Åh - spännande, ska bli kul att se!

joanna

Hoppas på en bild på nya frisyren ,och hoppas du mår mkt bättre snart :)

Matilda 18år & snart 2barnsmamma

Ooh väntar spännt på bild :)

Elin

Väntar med spänning på nya frisyren :)

emhoe

klart du har haft kort förut, kommer du inte ihåg i 4an,5an och 6an, vi alla hade samma frilla ;)



jättefin i håret blev du, vart klippte du dig sen? :)