Award!

Åh, jag har fått mig en award av Carolina, tack så jätte mycket! ♥
Med denna award följde det med ett litet uppdrag, att berätta 10 saker som sig själv :)
Ska göra så gott jag kan!



♦ Jag är mamma till Alice & Lowe!
♦ Jag är gift med Andreas!
♦ Är otroligt dåligt på att komma ihåg saker som jag lovat.
♦ Flyttade tillbaka till Motala när jag var 17 år, helt ensam!
♦ Har haft det väldigt jobbigt när jag var yngre.
♦ Älskar barnvagnar, och barnkläder!
♦ Bloggar ibland om helt ovesäntliga saker!
♦ Är väldigt lat enligt min man!
♦ Har alltid tvn på när jag ska sova.
♦ Älskar chips&dipp!

Nu ska jag skicka den vidare, och jag skickar den till:
Erica
Stine
Linda
Matilda
Andreas
Elin
5
Marih

Ja det var riktigt skoj...och hon uppskatade det verkligen. Inte det minsta rädd för vatten och skvätt frn en massa andra barn. Blir ett dopp i nästa vecka igen :)

Emily

ååh vad roligt med en sådan :) Du har ju en sådan fin blogg :D

Matilda - Snart 2barns mamma!

åh tack så mycket =)

Carolina

Kul att läsa :-)

Linda Olsson

Hihi! Tack! Den hade jag totalmissat. ;) Bäst o fica den i mårrn! =D



Puss