Lotorp!

Idag har vi spenderat halva dagen hos mamma, hon fyllde nämligen år idag!
Så vi åkte dit och firade henne lite, trevligt och komma från den här stan ett tag.
Dit kom även mammas mans dotter som har en son som är 2,5 år, ska jag vara ärlig så trodde jag han var 3-3,5 så bra som han pratade! Kunde även räkna till 13, tycker jag är jätte duktigt.
Dom hade iaf jätte kul, hoppade i sängen och busade! Tråkigt nog hade jag glömt kameran hemma :(
Så inga bilder blev det. Lite tråkigt faktiskt.

Ikväll verkar det bli lite hallowen party för våran del faktiskt, Ida kommer hit när ungarna sover och är lite barnvakt.
Får väl se hur det går osv med, men går allt bra så blir det lite förfest hos Erica sen vidare ut!
Vet inte riktigt vart vi ska ännu, men det brukar ju lösa sig :) Blir nog inga kort där ifrån heller tråkigt nog.
Men orkar inte släpa runt på kameran, men känner jag Erica rätt så är hon snabb med sin kamera ;)

Jag ska verkligen ta tag i att fixa mig nu, är för seg här hemma men humör är inte riktigt på topp efter dagens skitsnack. Men det är väl tur man får reda på något iaf, även om det inte är ett dugg roligt.
Aja!
Ha en bra kväll där ute!

Och du, ta reda på fakta innan du gör samma misstag ännu en gång!
5
Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

HAHA men vaddå ? Jag tar väl aldrig fyllebilder om jag har en kamera i närheten ? ;)



Hoppas att du blir på partyhumör när ni kmr!

Längtaaar!



PUSS <3

Maria

Hoppas ni får en kul kväll!



Kram

Frida

Ha en JÄTTEMYSIG kväll & var rädd om dig!

Kramisar<3

Amy

Folk snackar bara skit för att de tycker du är intresant :) Hade du vart ointresant hade de ju inte brytt sig, tänk på de!

BoNiiiTa

Ville vara trevlig & lämna spår efter mig