Tävling i samarbete med apoteket!

Nu är det dags för mig att starta igång en tävling i samarbete med Apoteket som jag har blivit utvald att ha.
I denna tävling är det hela 3 vinnare med otroligt fina priser.

Förstapris: Apoteket Babytvål, Apoteket Babyschampo, Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoteket Babyhandduk med huva, samt Apoliva Bodylotion oparfymerad.

Andra- och tredjepris: Apoteket Baby våtservetter, Apoteket Babybomullspinne, Apoliva Bodylotion oparfymerad.


"Jag är med och tävlar om fina babyprodukter från apoteket hos Alicesmamma.blogg.se.
Var med och tävla HÄR du med!"

1 lott: Skriv en kommentar i detta inlägg och berätta vad din galnaste cravings var/är under graviditeten.
Glöm inte att skriva din mejladress och ett namn.

2 lotter:  Kopiera bilden och den kursiva texten under bilden och publicera i din blogg. Kolla så att länkningarna fungerar. Skriv sedan en till kommentar i detta inlägg med länkningen från bloggen!

Enkelt och bra va? :)
Tävlingen avslutas den 4 april!!
Lycka till!
32
sara

Jag är med!

länkat:

http://zasata.blogg.se/tavlingar/2010/april/tavlar.html



Det var morötter med leo och jordgubbsglass i strut med Ebba.

Sofia, Gravid v. 37.

http://sofiasvardvall.blogg.se/2010/april/tavling.html#trackback



Jag hade pepsi som cravings under min graviditet =)

Matilda; 19år och Mamma till Mercedes & Leon

Jag var galet sugen på SAND haha. Åt det ju självklart inte men hade bra lust ibland.

Amanda

Jag vill vara med och tävla. kan inte påstå att jag hade några direkta galna cravings. Jag mådde ju illa i nio månader så hade inte direkt sug efter någonting. Men något jag åt mycket var råa morötter och favoritdrycken var cola. :)

anna



när ja väntade teo va min craving OLIVER=)

nu är de ÄPPLEN och känner att suget efter OLIVER börjar komma.

min länk till bloggen där ja lagt upp om tävlingen.

http://tjallmoanna.blogg.se/2010/april/tavlar.html

Kim

Den konstigaste cravings jag hade var lukten av blöt jord! Jag kunde stå utomhus länge och lukta,helst på en gångväg av grus precis efter att det regnat! Haha galet! Och så var jag tokig i nektariner, fast det är ju inte så galet :)

Kim

Glömde skriva mailadressen :)

Kim

Jag har länkat :)

Helen BF 30 juli.

http://helenm.blogg.se/2010/april/tavling.html#comment

Hej jag och min man är gärna med.

Mellan v8-20 var jag helt inne på söta frukter, medan de nu börjar gå över till onyttigheter som chips. Jag drack förr aldrig mjölk men tycker de är jättegott nu. Och jordgubbssaft är en stor favorit bland törstsläckarna.

Hoppas familjen får en fin påsk. Kram

BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Under graviditet nr 2 hade jag järnbrist och fick därför lite udda cravinbgs :-P eller vad sägs om akut sug på MURBRUK och cement?! var också vansinnigt sugen på att ÄTA vägdamm! Alltså det där dammet som yr i luften när man åker bil på en lantlig grusväg en het sommardag - DET ville jag äta.

Amy-mamma till Oliwer & Elliot

jag var galen i ostbågar!! Kanske därför Elliot oftast böjer sig som en ostbåge? haha

Louise,mamma till Alva

Variera en del, men avslagen cola är den jag kommer ihåg som jag var mest sugen på. :)



http://loouiseroos.blogg.se/2010/april/tavlar.html

Sara - Ensamstående mamma

Jag vill vara med :)



Galet och galet.. Men färska champinjoner, du vet sånna som man köper på lösvikt, det kunde jag köpa en hel påse av och äta som godis på kvällarna. Och ketchup på nudlar.

jannié

jag vill vara med!

När jag väntade på ellen så var jag bara tvungen att få korv=) alla möjliga sorter och varianter.

Gud så gott det var. Men kan säga att suget är inte lika stort mer =)

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma

Jag är gärna med. Jag hade ingen galen craving men var helt beroende av God Morgons färskpressade apelsinjuice, drack minst en liter om dagen under en lång period. Blev mycket kartonginsamling och ett stårt hål i plånboken :-)



Lott nr 2 (länkning) kommer i nästa kommentar

Tessan

Salt lakrits. Jag är med och tävlar.

Drutten

Hej!

Eftersom jag aldrig varit gravid så kan jag bara referera till andra. Det jag hört mest om i min närmiljö är faktiskt saltgurka! =)



Hoppas jag får vara med trots jag ej haft några erfarenheter själv. För detta är en toppenbra tävling! Önskar er i allafall en Glad Påsk!

Annika

Under min senaste graviditet, som dock inte varade så länge då nåt troligen va väldigt galet, så var jag väldigt knepig... Jag ville ha CITRON OCH CHILI... gärna blandat...

Nåt jag aldrig tidigare upplevt! Tänk er smaken, det är vidrigt o blanda de... :S Undrar vad det blir nästa gång, haha! :)



Har länkat här... http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/babyprodukter-apoteket-alicesmamma.html

Erika - Gravid

Jag är med och tävlar!



Har faktiskt inte haft några cravings under min graviditet men något underligt är att jag som är vegetarian sedan 9 år tillbaks en period vart sugen på korv varje dag, exakt samma klockslag! :D

Lotta

Under en av mina sju graviditeter var jag som besatt av pizzasallad! =)

Pizzeriaägarna var ju glada iaf ;)

Andreas

Hoppas även pappor får vara med... Min tjej var helt galen i saltgurka under graviditeten! Inte helt lätt att få tag i klockan 21.00 en lördagskväll, men vad gör man inte för kvinnan man älskar...



Mvh Andreas

[email protected]

Emma

Halloj! Jag hade Toblerone som cravings. Numera kan jag inte ens se en Tobleroneförpackning utan att känna mig lätt illamående...



Mvh Emma

[email protected]

Emma [ M i s s G r i m m ]

Jag har varit skonad från cravings, däremot har jag börjat äta ägg. Jag har alltid avskytt ägg, men nu slinker det lätt ner en omelett eller liknande när jag är sugen på ett mellanmål.

Linda

Vill gärna vara med och jag hade väl inga riktigt galna cravings men jag tuggade tuggummi som en tok så jag fick fruktansvärt ont i både mage och käkar :)



Håller tummarna och hoppas på en massa tur:)

Kram Linda

Linda

och länkar det gör jag här



http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-babyprodukter-3.html

Therese

Clementiner i mängder åt jag =)

En ganska nytting craving ändå ;)



Lisa

Hej hej!



Min galnaste craving var sirap i mängder!

=)

Linda Olsson

Galet o galet vet jag inte...majskolvar? ;)



Puss