Drygt 3 timmar kvar.

Sen är det 2011 - Och då sover jag!

Jag tänker knappt på att det är nyårsafton, fast man blir ju rätt påmind varje gång man går in på facebook där alla skriver om hur fulla dom ska bli ikväll... Men inte jag, inte jag.
Jag ska sitta och le imorgonbitti när jag läser om hur bakfulla alla är ;)

Nu ska jag försöka hålla mig vaken minst en timma till.
Sen lägger jag huvudet på kudden och somnar så gott.

Hoppas ni har en bra nyårsafton.

Pusspuss!
3
En pojkmammas vardag ♥

Jag ska också försöka vara vaken en liten stund till ... även om jag redan har sovit en lite stund, haha! Sambon och barnen sover redan, så det är väldigt lugnt nyårsfirande här med :)

KRAM!

Amy-23 & snart 3 barnsmamma!

hahaha ja vi kan le tillsammans :D:D:D

Sandrah mamma till Devin & Vilde

Jag kan vara med och le :)