Jag

Nyårsafton..

Ännu ett år har gått, i rasande fart! Det har varit ett väldigt intensivt år, men samtidigt ett underbart år.
Ska vi köra lite året i bilder? Snor Ericas ide ;)
Och.. GOTT NYTT ÅR!


Jag i Januari.
En månad som var väldigt bra. Jag började jobba 25% på Baboon.



Barnen i Februari.
Bästa månaden om man jobbar i en barnklädes butik ;)
Lowe tog även sina tre första steg. Och Alice lärde sig gå på pottan.
Vi flyttade även från övervång till nedervåning.



Mars månad, barnen fick vattkoppor, var jätte sjuka.
Och det var kallt ute minns jag, snö, snö och snö!
Inget roligt alls.



April!
Jag gjorde mitt bästa köp, en nikon D90.
Underbart nöjd än idag! Jag klippte av mig håret, fotade massor fina bilder.
Fick en Ipod i för tidig födelsedags present. En bra månad...


Maj!

Jag fyllde 23 år, Lowe fyllde 1 år. Min stora pojke!
En månad full av shopping om man kollar tillbaka i bloggen ;)


Juni. (Bild på våran gamla lägenhet)
En månad full av bad, värme, kärlek, bråk, förtvivelse, besvikelse.
Och självklart Eclipse preimären ;)


Juli.
Malin blev lite av en träningsnarkoman? För ett par veckor iaf ;)
En väldigt jobbig/rolig månad.
Tur att jag hade bästa Erica & Linda som fanns där för mig.

Jag och Alice i Juli!


Augusti, det blev kallt fort och mössorna åkte på!
Också en väldigt jobbig månad, början på den iaf.
Vi sa även upp lägenheten och skulle försöka börja om på nytt i en annan stad.


September.
En månad FULL av shopping, en resa till ullared, packning.
Som ni ser ovan fick Lowe en ny vagn, är super nöjd med den fortf :)


Oktober.
Alice fyllde hela 3 år, vi flyttade från Motala.
Ett jobbigt val, och det känns fortfarande inte rätt.
Men det är ju inte många som vet..

Var mycket sjuk där med, men minns en gång jag trotsade det och åkte till Bönan för hon behövde en axel att gråta mot.


November.
Känns som det var nyss? Det var det också.
Jag tror det var i November jag blev beviljad hel
sjukskrivning från fk.
Fick reda på att våran externa hårddisk hade blivit utlämnad, en arg Malin besökte Elgiganten!


December.
Skriver som Erica, äntligen nytt år!
Ska bli intressant och se hur det året blir!
10
Sandrah mamma till Devin & Vilde

Kul att se :) Men vad för val?? :/

Yohanna

Gott Nytt år, men jag blir jättefundersam på vad som är så jobbigt i ditt liv? Har ju inte läst bloggen länge alls så har helt missat den biten - varför du är sjukskriven, osv :( Styrkekramar!!

Linda Olsson

Jag älskar dig min fina fruga! <3 :D

Stina

Gott nytt år!

KRam

Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja äntligen nytt år! Hoppas innerligt att det blir mycket bättre än det förra! Hoppas ni får en underbar nyårsafton! massa kramar

Johanna - mamma till Leia

sv: Jag redigerar dom i photoshop, nivåer. Klicka på vitnivå(tror jag det heter)symbolen och klicka på bakgrunden. Då blir den rätt vit, men eftersom jag har ett skrynkligt lakan måste jag måla lite vitt här o var :D

Anonym

Gott nytt år vännen min!

Kram/J

En pojkmammas vardag ♥

Roligt att läsa vännen! Hoppas at 2011 blir bättre för er ♥

kramar

Frida-FantastiskaMamman

LIVET ÄR INTE DAGAR SOM GÅTT UTAN DE DAGAR MAN MINNS....



Även om livet är tungt många gånger är det ändå oftast de härliga man tillslut minns..

Jag hoppas att er flytt kommer att börja kännas bra under 2011..

Gott Nytt År

Kramar<3

Erkan

Massa fina bilder :)

Det här året har varit helt galet på många sätt och vis! Utan dig hade jag aldrig stått ut <3 Love you