Tävling i samarbete med Önskefoto.

En personlig sagobok är en gåva som barnet aldrig glömmer. Tänk dig hur kul det skulle vara för ditt barn att vara hjälte i en riktig sagobok. Nu är det busenkelt att fixa och det finns mängder av spännande äventyr att välja bland. Låt ditt barn vara huvudpersonen i ett äventyr tillsammans med dinosaurier eller en sjöjungfru. Min vän Nallebjörnen är en söt saga för de allra minsta. Ditt barn tar med sig sina vänner i sagoboken.
(Text lånad från Önskefoto.se)

Nu har ni chansen att vinna en personlig sagobok från Önskefoto.se


Jag är med och tävlar om en valfri sagobok hos Alicesmamma.blogg.se.
Tävla HÄR du också!

Tävlingsregler:

För 1vinstchans:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns) i en kommentar till detta inlägg.
Gå även in på önskefoto.se och välj ut din favorit bok.


För 2vinstchanser:


Gör sakerna ovan +
Kopiera bilden & texten ovan och publicera i din blogg,
Skriv en andra kommentar med länken från din blogg.



För 3vinstchanser:


Gör sakerna ovan +
Gilla Önskefoto på Facebook HÄR!
Skriv sen en tredje kommentar med ditt facebook namn!

- -

Ni kan även lägga till mig på bloglovin så ni inte missar något roligt här i bloggen ;)


Tävlingen avslutas den 16:e December klockan 21:00
LYCKA TILL! :)
69
heidi

Jag är med och tävlar :) Vinner jag så vill jag göra sagan om nallebjörnen :)

heidi

Länk om tävlingen i min blogg :)

http://heromer.blogg.se/2010/december/personlig-sagobok.html

heidi

Har tryckt gilla :) Jag heter Heidi Römer på fb :))

Johanna - mamma till Leia

Mitt äventyr med lejonkungen är favoriten.

Johanna - mamma till Leia

Gillar på fb, johanna östblom

Therese

Min favoritbok är "min vän nallebjörnen" Min dotter har precis börjat intressera sig för att läsa böcer. Hon skulle älska en bok med hennes eget namn i. Hoppas på tur!

En pojkmammas vardag ♥

1 lott: Min favorit är "Min Julsaga". Den skulle absolut Edvin älska! :)

En pojkmammas vardag ♥

3 lotter: Elin Tegström

Sandrah mamma till Devin & Vilde

Jag är med och om jag skulle vinna vill jag ha den om dinosaurierna :)

Madde

Mitt äventyr med sjöjungfruarna skulle jag vilja vinna! =)

Madde

Har gillat på FB Madelene Elisabeth Jacobsen

emelie

Min vän nallebjörnen



[email protected]

ANNIS (A N N N A I Z)

Hej , jag har nyss kört igång en tävling på min blogg där du har chansen att vinna valfritt iphone skal! :)

Lycka till!

Sandra - mamma till Molly

Jag är gärna med och favoriten är "min julsaga".

caroline rådahl

jag är med och tävlar

jag vill vinna "min vän valen"

Sandra - mamma till Molly

Gillar på FB, heter Sandra Li där-.

caroline rådahl

jag gillar på facebook ( caroline rådahl)

Anneli

Är gärna med och tävlar. Hade velat vinna mina vänner dinosaurierna.

Mvh Anneli

Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vi har tänkt köpa en sådan bok, dom verkar ju så mysiga!

Klart vi är med och testar turem först:-)

Min vän nalle björnen skulle vi välja då!

Kram!

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle vilja vinna "Min magiska lampa"



EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag gillar dem på FB, heter Anna Karlsson

Josefine - mamma till Hugo

favoritboken är Min vän valen

Annika - familjebloggen med tävlingar och julkalender

Jag är med och tävlar, och min favorit blev "mina vänner dinosaurierna"



Kram Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

Annika - familjebloggen med tävlingar och julkalender

... och jag gillar på facebook

(Annika Nilsson)



Kram Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

Anders

1chans. Om jag vinner önskar jag boken Min vän Valen,till min son :-) Ha De!

Cicci

jag vill vinna "min magiska lampa!"



Håller tummar o tår. :)

Elin Jonsson

Hej hej vill också vara med och tävla!



Skulle vilja vinna boken "mina vänner dinosaurierna"

håller tummarna



KRAM

Elin Jonsson

Har gillat på fb också!



elin jonsson



KRAM

Mattias

Jag är självklart med och tar tre lotter! Jag hoppas vinna "Mina vänner dinosaurierna"

Hoppas på tur!

Mattias

Länkar såklart för en andra lott, det inlägget hittar du här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/personlig-sagobok-1612.html



hoppas på tur!

Lelle

Min favorit är boken om dinosaurierna. Min blogg hittar du här:

http://radhushyenan.blogg.se

Jessica- Alma ღ

Jag vill vara med såklart, vill ha "min vän nallebjörnen" om jag och Alma vinner :D

Jessica- Alma ღ

Jag gillar på facebook, Jessica Helgesson.

Har gjort allt lott 1och2 också.

Håller tummarna som vanligt!

Millah

Jag är med =)



Mitt äventyr med de sju dvärgarna

Kramar

Liselotte

Hej! Är gärna med, vill vinna Min vän nallebjörnen. Liselotte

Liselotte

Har länkat för ytterligare chans. Liselotte

emma

jag är med med två lotter=)

om jag vann skulle min dotter vilja ha mitt äventyr med sjöjungrfuarna=)

emma

länkat på min blogg: http://bitskemma.blogg.se/2010/december/sagobok.html

My

Jag vill vara med och tävla! Min favorit är " Min vän nallebjörnen".

Inga-Lill

Jag vill vara med. Min Favvo är min vän nallebjörnen. Skulle vilja vinna den till mitt barnbarn. Håller tummaroch tår,hoppas på att jag vinstlott får!

Cattis

1: jag skulle vilja vinna Mina vänner dinosarierna till min son :)

Cattis

3 gillar på fb (catharina ottosson)

Ida - mamma till Alva

Jag vill vara med och tävla :)

Min favoritbok hos önskefoto är : Mitt äventyr med sjöjungfrurna

Sanna

Jag är gärna med och tävlar och min favoritbok är "Min julsaga" som vore rolig nu till jul.



Kram Sanna

Sanna

3 chanser: Gillar din sida på facebook (Sanna Kaakinen).



Kram Sanna

Emma

Mina vänner dinosaurierna är min favorit och skulle säkerligen bli brorsonens =) Jag är med.

Linnéa - Mamma till Pärla

Jag skulle vilja vinna "min dag som fotbollshjälte" till min dotters kusin :)

Linnéa - Mamma till Pärla

Jag gillar även på fb (Linnéa Stenmark)

Nu håller jag tummarna. Jag vet någon som skulle bli så glad för en vinst :D

Anita

Jag vill gärna vara med och tävla!

Min favorit är julsagan och jag tror att min flicka Hannah skulle gilla den skarpt!

Anna

Mycket fina böcker. Jag vill vara med och favoriten är Mitt äventyr men lejonkungen. Min lillkille är så facinerad av lejon.

Kennert

Jag hade velat vinna Min julsaga till mitt barnbarn.

Malin

Hej! Jag är självklart med i din fina tävling och tar tre lotter! Jag gillar på fb under samma namn som mailadressen och länkar också i högerspalten i familjens blogg på http://theotott.blogg.se



Min favorit är "Mina vänner dinosaurierna" som sonen fullkomligt skulle älska! Håller tummarna! Kram så länge!

Cilla

Jag är gärna med i din mysiga tävling!

"Min dag som fotbollshjälte" skulle passa min lillkille som handen i handsken! ;D

Sandra.

Hej, jag vill vara med o tävla! :)



Favoritboken är "min vän valen".

Skulle vara kul att ge Ludde den eftersom han älskar fiskar o livet under vatten :)

Sandra.

Här kommer länken till inlägget där jag har länkat:



http://luddelitosmamma.blogg.se/2010/december/tavling-hos-alicesmamma.html

Sandra.

O nu har jag vart inne o gillat önskefoto på FB

(Sandra Edengren)

Caroline - Mamma till Noah

Hoppas de inte är försent?!

Jag vill gärna vara me o tävla, hade varit en perfekt 3års present till syster dotterns om fyller år 30 december =)

Min favorit var "Min vän nallebjörn"!



Nu håller jag tummarna!