Jag

Tråkigt..

jag kör på en dagens!
Som vanligt känns det som, men jag har ändå inget annat för mig..
Och bilder gillar ni väl, även om dom är på mig ;)
Hihi!



Klockan: 15:35
Humör: Uttråkad till max.
Kläder: Svart linne och svarta mysbyxor.
Hår: Se bilden!
Smink: Se bild där med.
Undran: Jadu, jag vet inte riktigt vad jag undrar just nu.
Innan: Sminkade mig och fixade håret.
Nu: Gå ut en sväng.
Gillar: Att Linda & Erica kommer hit sen!
Gillar inte: Att jag saknar mina små ♥ så sjukt mycket.
Borde: Äta, men orkar inte ännu. Ska äta när Linda kommer :)
Låt: Alla med Volbeat!
7
Anonym

Kan du inte lägga upp en före & efter bild på hur du ser ut nu från förr? Innan du gick ner i vikt.

Vore kul att se.

Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vad snygg du är!!

Har du gått ner ännu mer i vikt?

Ser ut som det!!!

Kramar!!

Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Hahahaa javisst är "skogsturken" rolig... vilket pucko, ALLTSÅ SKOGSTURKEN SJÄLV:-D

Linda

fiiin

Bönan

Snygging <3

Sandrah

snyggjävel

Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid

Ja kul med bilder på dig med :D fin är du