Tävling i samarbete med huset på landet.

Måndag och vi drar igång en ny tävling :)
Denna gång i samarbete med huset på landet där ni kan vinna ett presentkort på 250 kr!
+ att dom har fraktfritt året ut, hur toppen låter inte det ;)

Inne på deras webshop finner ni färgglada leksaker,
pyssel, spel, klurigheter
och andra härliga ting..



Jag är med och tävlar hos Alicesmamma om ett presentkort på 250 kr hos husetpalandet.se
Tävla HÄR du också!

Tävlingsregler :


För 1vinstchans:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns) i en kommentar till detta inlägg.
Gå in på husetpalandet.se och skriv din favorit :)

För 2vinstchanser:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns)
Kopiera bilden & texten ovan och publicera i din blogg,
Gå in på husetpalandet.se och skriv din favorit :)
Skriv sedan ytterligare en kommentar med länken till ditt inlägg.

Kom ihåg att lämna TVÅ kommentarer om ni väljer två vinstchanser, det är för att ni ska få två lotter.

Ni kan även lägga till mig på bloglovin så ni inte missar något roligt här i bloggen ;)




Tävlingen avslutas den 5 December klockan 21:00
LYCKA TILL! :)
67
Sofia Engdahl

Jag är med och tävlar =)

Min favorit är Adventsljusstake!

Sofia Engdahl

Har tipsat om tävlingen här; http://fiaengdahl.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-huset-pa-landet.html



Nu håller jag tummarna =)

Maria L

Älskar träleksaker så xylofon flodhäst skulle gärna få flytta hem till oss:)

Sandra - 2barnsmamma

Jag är med och tävlar! Det finns mycket fint men fastnade för 3 saker. Pappväskorna, skifferhjärtan, ljushållare i kakform ;)

Amanda

Jag vill vara med. :)



Jag hittar många fina favoriter bl a stjärngosse - strut o stjärna, svamplampa och korthållare hjärta.



Elin, Albin & Ellas mamma

Mycket fint fanns det men hjärtkroken är nog en favorit :)

Alfva

Är med och tävlar!

Jag älskar verkligen stapeltåget i trä!

caroline rådahl

Hej



Jag är med och tävlar :D

Min favorit är: Rubens barn (baby nils): http://www.husetpalandet.se/rubens_baby_nils.php?category_id=22



hoppas på tur

caroline rådahl

jag länkar här för extra lott : http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-17.html



hoppas på vinstlott D

Therese

Jag är med och tävlar!

Min favorit är helt klart "Snuttefilt äpple med gris".

Therese

För 2 lotter har jag även länkat: http://thereserunbom.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavla-till-den-5-december-2.html



(Favoriten är fortfarande snuttefilten)

Patricia Axelsson

Jag tycker födelsedagståget var jättefint! Håller tummarna!!! =)

Anna på Grönkulla

Jag vill gärna vara med ;) Min favorit är kläderna i rosa till Rubens baby, skulle passa fint eftersom lillan ska få just den dockan i julklapp och då skulle det vara kul att ha lite kläder till den! Men det fanns mycket fint, jag gillar zink och det fanns ju mycket där jag kunde tänka mig...

Anna på Grönkulla

Och länkat för en extra lott har jag gjort här:

http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/11/tavlar-hos-alices-mamma_29.html

Elin

Jag brukar aldrig tävla för jag vinner ändå aldrig nåt men jag kanske skulle börja nu :) Jag håller tummarna och jag gillar bondgården från oskar och ellen bland annat!

Anneli

Är gärna med och tävlar. Min favorit är julstrumpan! Så hade jag vunnit hade jag beställt 2 st sådana.

Carita

Jag är gärna med :)

Min favorit är nog "Köksset i tyg".

Pia

Hejsan,en av mina favoriter är den söta "Teservis i trä".

Deltar med 1 lott.



Hälsningar Pia

[email protected]

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag gillade adventsljusstaken som var formad som ett hjärta



Länk kommer i nästa kommentar

Spacegirl

Jag är gärna med ;.)

Min favorit är den underbara röd svamplampa.

Sandra - mamma till Molly

Hejsan, jag är gärna med och tävlar, Min favorit på sidan är "Trätåg och servicestation" :)



/Sandra

Sandra - mamma till Molly

För en extra vinstchans har jag länkat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/november/huset-pa-landet-512.html



/Sandra

johanna-sofia

är med (:

fastnade för gossedjuret som var i form utav en noshörning.

har tipsat om tävlingen, så jag skickar ett till inlägg.

kram johanna-sofia

johanna-sofia

tipsat här: http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2010/november/presentkort-fran-huset-pa-landet.html

kram johanna-sofia

marty

jag är gärna med. min favorit är Doktorsväska

Josefin -Happy Days-

Gillar allt i butiken, finns så himla mkt fint! En av alla godbitar är denna söta korthålalre i form av änglavingar:

http://www.husetpalandet.se/korthllare-nglavingar.php?category_id=4



Är gärna med o tävlar, hoppas!

Nadja

Jag är med och tävlar



http://www.husetpalandet.se/fdelsedagstg.php?category_id=15

chanette

lott nr 2:http://frokenkok.blogg.se/2010/november/vinn-hos-alicesmamma-5-dec.html

chanette

lott nr 1: Klippdocka med magneter - Robot---denna hade min son gillat

mr mini byggare

Olelsi/Nettan

Weee jag är gärna med och tävlar, min favorit är helt klart gungsoffan. Vad mysigt och ha en sån på framsidan.

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

[email protected]

Olelsi/Nettan

Jag tar gärna en xtra lott.

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2010/december/vinn-presentkortavslutas-5-dec.html



Min favvo är: Gungsoffan.



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

[email protected]

Johanna Ö

Tar gärna en lott och hoppas på tur :)

Favoriten är : Verktygsbälte i tyg

Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Vi vill vara med:-)

En av många favoriter är Rubens barn och så stapelhuset!!!

Kram!

Camilla

Jag deltar gärna med 2 lotter.

1. Min favoritprodukt är deras Födelsedagståg.

Mvh Camilla

Camilla

Lott 2. Länkar här: http://muminmammatavlar.blogspot.com/2010/12/huset-pa-landet.html

Cilla

Min favorit är de söta pricka barnbesticken. :)

Linda

Vill absolut vara med och tävla och min favorit är den söta Teservisen i trä



Hoppas på tur

Kram Linda

Cattis

jag är med!



min favorit är sorteringskorgen :)

Stina

Min favorit är fiskskallra röd/vit!



Kram Stina

evamar

Jag gillar födelsedagstpget i trä.

Linda Olsson

Jag är med! :D

Favoriten är nog pappslottet. Gulligt ju! ;)



Puss!

emelie

sorteringskorg

[email protected]

Sanna

Jag är gärna med och tävlar och min favorit var helt klart den fina "Prinsmantel" som skulle sitta så fint på min lillebror, nu när min dotter redan har så många prinsessklänningar. Det leker nämligen ofta prins och prinsessa här hemma tillsammans.



Kram Sanna

Angelica

Jag vill vara med såklart=) missat denna helt ju=P



min favorit är teservisen i trä=)

Angelica

Har länkat.....



http://angiiesblogg.blogg.se/2010/december/tavlar.html



PUSS!

Mattias

Jag är med såklart! Favoriten är träfödelsedagståget!

Mattias

länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/huset-pa-landet.html för ännu en lott!



Hoppas på tur!

Maria

Oj det fanns så mkt fina saker så det är ju svårt att välja en sak..

Men för att säga nån sak så får det bli korthållaren änglavingar.

Linda S

Jag vill gärna ha en chans att vinna. En favorit är Rubens Ark Zebra.