Vinn en personlig almanacka.

Vi måste ju fira att det är en dag kvar till December, så vi drar igång en till tävling ;)
Denna gång har ni chansen att vinna en personlig almanacka!
Vilken rolig tävling va? Det är något jag själv verkligen skulle behöva ;)
Man kan enkelt designa sin helt egna almanacka, hur perfekt är inte det?




Jag är med och tävlar hos Alicesmamma om en personlig almanacka i valfri storlek från personligalmanacka.se
Tävla HÄR du också!

Tävlingsregler :


För 1vinstchans:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns) i en kommentar till detta inlägg.
Svara på på vilken storlek just du skulle vilja ha på din almanacka.
Klicka HÄR för att komma till
personligalmanacka.se


För 2vinstchanser:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns)
Kopiera bilden & texten ovan och publicera i din blogg,
Svara på på vilken storlek just du skulle vilja ha på din almanacka.
Klicka HÄR för att komma till
personligalmanacka.se
Skriv sedan ytterligare en kommentar med länken till ditt inlägg.

Kom ihåg att lämna TVÅ kommentarer om ni väljer två vinstchanser, det är för att ni ska få två lotter.

Ni kan även lägga till mig på bloglovin så ni inte missar något roligt här i bloggen ;)



Tävlingen avslutas den 7:e December klockan 21:00
LYCKA TILL! :)


90
Johanna

Jag är med och tävlar :) skulle vilja ha en mellan om jag vann :)

Nicolina

Hej, jag är med om och tävlar med 1 lott!

Om jag skulle vinna vill jag ha den stora kalendern :)

Angelica

Jag vill vara med och tävla =)

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha mellan storleken på almanackan :)

Angelica

Här kommer min länk..



http://angiiesblogg.blogg.se/2010/november/tavlar-2.html



PUSS!!

Johanna

Jag vill vara med och tävla om en mellan almanacka :)

Maria

Vill gärna vara med! Jag skulle välja mellanstorleken.

Anonym

Hufk

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Jag är såklart med med 1 lott i alla fall! :)



Om jag vann skulle jag vilja ha en stor almanacka (22 x 14cm) :)



Kram! <3

johanna-sofia

jag är med (:

skulle vilja ha en almanacka i storlek "mellan"

har även länkat tävlingen så länken kommer i ett nyttinlägg.

kram johanna-sofia

johanna-sofia

tipsat här: http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2010/november/personlig-almanacka-1.html

kram johanna-sofia

Josefine - mamma till Hugo

Skulle välja mellan om jag vann!

Johanna - mamma till Leia

Jag skulle vilja vinna en stor.

Sandrah mamma till Devin & Vilde

Jag är med, skulle vilja ha en i mellan om jag vann!

Anna L

Hade valt mellan.

Anna L

Mellan och har även länkat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/personlig-almanacka.html

Johanna

Jag vill gärna vara med och tävla. Om jag vann (eller om jag inte vinner och köper själv) så skulle jag välja en mellanstor almanacka.

Johanna

Jag skulle gärna vilja vinna (eller köpa) en mellanstor almanacka. Här har jag länkat till min blogg:



http://justnuochidag.wordpress.com/2010/12/01/adventstavlar/

Sofia Engdahl

Jag är med och tävlar! Jag skulle vilja ha den lilla personliga- almanackan! Skulle passa perfekt nu när jag är klar i skolan o ska ge mej ut i arbetslivet ;P



Länk kommer =)

Nadja

Jag är med och tävlar. skulle vilja ha den stora kalendern.

Linda

Jag är med! Om jag vann skulle jag vilja ha mellanstorleken. =)

Cecilia

Jag är med!

Skulle vilja ha en mellanstor om jag vinner :)

Cecilia

Och så har jag länkat på min blogg:



http://ceciliaekholm.blogg.se/2010/december/tavlar-hos-alicesmamma.html

Annika - familjebloggen med blandade tävlingar

Jag vill vara med och tävla, och skulle vilja vinna en mellanstor kalender, perfekt storlek ju!



Kram Annika

[email protected]

http://nilssonpettersson.blogg.se

emelie

hej jag är med o tävlar.

Skulle vilja ha den stora almenackan:)



[email protected]

♥ Nina ♥

Jag vill vara med å tävla.

Skulle vilja ha en modell stor!

Åsa

Vill vara med och tävla :) Vill ha den stora om jag vinner.

Ann-Mari

Jag vill vinna en mellanstor almanacka.

Anneli

Är gärna med och tävlar. Jag hade velat ha mellan almanackan om jag vann.

Mvh Anneli

Alfva

Vill vara med och vill gärna vinna en stooor! :)

Anna på Grönkulla

Skulle gärna vinna en almanacka som jag skulle ge till min mamma. Tror att mellanstorleken skulle passa henne :)

Anna på Grönkulla

Och för en extra lott så har jag länkat här:

http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/12/tavlar-hos-alices-mamma.html

Johanna - Mamma till Miranda

Jag vill va med!



Jag vill ha en stor!

Tina

Jag är med o tävlar o skulle vilja vinna den mellanstora.

Malo

Jag vill ha en "liten" som ryms i jackfickan!

Tina

Har även länkat :)



http://magnefix.blogg.se/2010/december/tavling.html

Nicole, Mamma till prinsen Vincent!

Åh en sådan almanacka har jag kika på, Håller tummarna på en!!!

Skulle välja "mellan" almanackan om jag vann!

Kramisar!

[email protected]

Jag vill vara med :)

Skulle välja en mellan storlek :)

Kram/J

[email protected]

Vill ha två vinst chanser :)

http://familjenkidz.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment

mellanstorlek skulle jag absolut vilja ha <3

Kram fina du!

Madde

Jag är med och tävlar och skulle vilja ha mellan storleken om jag vinner. Behöver verkligen ha en då jag har mycket som ska kommas ihåg. Start av företag, jobbande och även pluggande till hösten.

Jenny

Hejsan.. Jag vill gärna vara med, Skulle jag vinna skulle jag nog välja den stora.

[email protected]

Smulis74.blogg.se

http://smulis74.blogg.se/2010/december/tavling-1.html

Elin

Men precis vad jag skulle behöva, jag brukar alltid köpa min almanacka på ordning & reda här i stan men dom har stängd ner butiken så jag hoppas jag vinner en MELLAN!

Linda Olsson

Jag är med! :)

Vinner jag så vill jag ha mellanstrl :)



Puss

Jolie

Jag vill ha en mellan stl om jag vinner :-)

Linnéa - Mamma till Pärla

Jag är med. Skulle vilja vinna den stora stl :)

Linda

Vill absolut vara med och tävla och jag skulle vilja vinna en mellan stor almanacka



Kram Linda

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är gärna med och tävlar, jag skulle vilja vinna en liten almanacka



Länk kommer i nästa kommentar

Pia

Hejsan, om jag skulle vinna så väljer jag en mellanstorlek.

Deltar med 1 lott (har ingen blogg).



Hälsningar Pia

[email protected]

Madde

Jag är med och tävlar om en i storlek mellan!

Håller tummarna för vinst, en sån här har jag önskat mig länge!

En helt vanlig mamma "Ulrika"

Är givetvis med och tävlar och skulle vilja vinna en mellan i så fall



kram kram

En helt vanlig mamma "Ulrika"

Är givetvis med och tävlar och skulle vilja vinna en mellan i så fall



kram kram

En helt vanlig mamma "Ulrika"

http://enheltvanligmamma.blogspot.com/

har länkat i högerkolummen med bild och text.



om tävlingen



Stina

JAg är med och om jag vann skulle jag vilja ha en almanacka i storlek Mellan!



Kram Stina

evamar

Jag väljer en mellan om jag vinner.

evamar

Och en lott till för mellankalendern:



http://evamar.blogg.se/2010/december/almanacka-7-dec.html

Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Jag är med och skulle vilja vinna en liten 11x14 cm :)

care69

Jag är gärna med och tävlar om en mellanstor!



Annelie M

Jag vill tävla med en lott! Skulle vilja ha en i mellan-storlek.

Sanna

Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja ha mellan storleken på min personliga almanacka dvs. storleken 16x14.



Kram Sanna

Micha

Jag är med och tävlar :) jag vill vinna en mellan om jag vinner! :) Min syster har en sådan och den är hur bra som hellst!

Micha

Här är länken till blogginlägget:

http://ladydior.blogg.se/2010/december/tavling-hos-bloggen-alicesmamma.html#comment



Om jag vinner vill jag vinna en almanacka i mellan storlek för det är en bra storlek som passar bra i väskan. Det skulle göra det roligare att titta i och använda en almanacka om den är mer personlig!

Jag skulle sluta glömma allt viktigt som händer hela tiden! puss och kram

Mattias

Hej! Jag är självklart med och tävlar om en i storlek Mellan!

Hoppas på tur!

Mattias

Länkar såklart också för ytterligare vinstchans då detta hade varit en perfekt present till lillasyster i jul! Inlägget hittar du här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/7-dec-vinn-en-personlig-almanacka.html



Håller tummarna!

My

Jag vill vara med och tävla och önskar vinna en mellanstor!

Emeli - Mamma till Nathalie

Jag vill vara med. Skulle vilja vinna en almanacka till min mamma och hon vill ha en liten. Så Storlek: ca 11x14 cm blir bra.

En pojkmammas vardag ♥

Åh en tävling jag inte vill missa! För en stressad småbarnsmamma behöver helt klart en almenacka ;)



1 lott: Skulle vilja vinna en mellan. Då får den plats i handväskan/skötväskan och jag kan ha med mig den överallt :)

Emma

Jag är med! Är i stort behov av en ny almenacka. Och dom här ska ju vara helt underbara. Om jag vann skulle jag vilja ha storlek mellan. :)



Hoppas på tur.

Carolina

1 vinstchans: Jag hoppas på en almanacka i storleken Mellan!

Carolina

Vill såklart ha 2 vinstchanser: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

Caroline L

En lott tack! Skulle vilja ha en mellan vid vinst:)

Camilla

Jag deltar gärna med 2 lotter.

1. Skulle välja en stor almanacka.

Camilla

2. Länkat här http://muminmammatavlar.blogspot.com/2010/12/personlig-almanacka_7725.html



Hoppas du mår bättre nu!!



/Camilla

Cilla

Jag skulle välja en stor om jag hade lyckan att vinna. :)

Annika Lundgren

Jag är med, jag vill ha en mellan om jag vinner :)

Emelie, Elliotts mamma o gravid med nr2

jag är gärna med, om jag vann så skulle jag vilja ha en i storlek mellan.