Vinn ett presentkort på 300 kr hos Sumopix.com

Dags för en ny tävling igen ;) Kul va?
Denna gång är det i samarbete med SUMOpix.com
och man kan vinna ett presentkort på 300 kr.
Perfekt tävling nu innan jul då en Canvastavla skulle vara en perfekt julklapp ;)



Jag är med och tävlar om ett presentkort från SUMOpix hos Alicesmamma.blogg.se.
Tävla HÄR du också!

Tävlingsregler:

För 1vinstchans:

Svara på frågan: Vad är priset för den billigaste Canvastavlan? Svaret hittar du här: SUMOpix
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns) i en kommentar till detta inlägg.
Samt svaret på frågan!


För 2vinstchanser:


Gör sakerna ovan +
Kopiera bilden & texten ovan och publicera i din blogg,
Skriv en andra kommentar med länken från din blogg.



För 3vinstchanser:


Gör sakerna ovan +
Gilla Sumopix.com på facebook HÄR.
Skriv sen en tredje kommentar med ditt facebook namn!

- -

Ni kan även lägga till mig på bloglovin så ni inte missar något roligt här i bloggen ;)



Tävlingen avslutas den 3:e December
LYCKA TILL! :)

59
Cecilia

Den billigaste Canvastavlan kostar 198:- på Sumopix.com :)

Melinda - mamma till Julia

Jag är jättegärna med och tävlar (här också, haha!)

Den billigaste tavlan kostar 198 kr!

Melinda - mamma till Julia

Jag gillar sumopix sedan innan på facebook, med namnet melindaochjulia!

Cecilia

Länken till tävligen som nu ligger på min blogg:



http://ceciliaekholm.blogg.se/2010/november/premiartavlar.html

Cecilia

Och till sist så gillar jag även Sumopix på facebook, och där heter jag kort och gott Cecilia Ekholm!



Hoppas jag gjorde allt rätt nu ;)



Ha en bra kväll!

Kram

Sandrah mamma till Devin & Vilde

198:- för den billigaste :)

Sandrah mamma till Devin & Vilde

Mitt facebooknamn vet du redan, men har gillat dem :)

Angelica

Jag vill vara med och tävla!

198 kronor kostar den billigaste tavlan! :)

Puss!

Angelica

jag gillar dom på facebook!



Angelica Sandberg

Angelica

Här kommer länken! :D



http://angiiesblogg.blogg.se/2010/november/tavlar.html

Martina- Blivande 3 barnsmamma

Precis länkarna mellan inlägget/texten och rubriken. Jag måste gissa mig till vart jag ska klicka för att klicka på (kommentera)

Jessica- Alma ღ

Jag är med och tävlar!

den billigaste canvas tavlan kostar 198kr

Jessica- Alma ღ

Här är länk till bloggen: http://jessicaamandah.blogspot.com/2010/11/tavlar_2540.html



Jag gillar dom på FB, jessica helgesson

Sofia Engdahl

Är med och tävlar! Den billigaste tavla kostar 198 kr.

Sofia Engdahl

Har tipsat om tävlingen här ; http://fiaengdahl.blogg.se/2010/november/300-kr-pa-sumopix.html

Sofia Engdahl

Har Gillat Sumopix på FB.

Facebook namn: Sofia Engdahl

Liselotte

Hej! Är gärna med och tävlar, priset är 198:- Mvh Liselotte

Liselotte

Hej! Har länkat för 2 lotter http://liselottess.blogspot.com/2010/11/sumopix-3dec.html Mvh Liselotte

Jannie

Jag är jättegärna med och tävlar!

Den billigaste kostar 198 kr.

Mvh Jannie www.ettforsoktilldagbok.se

Jannie

Här kommer länken till bloggen!

http://ettforsoktilldagbok.se/2010/november/ge-mig-en-massa-tur.html

Jannie

Och nu gillar jag även på facebook.

Mvh Jannie Magnusson

caroline

hej hej

jag är med och tävlar

den billigaste kostar 198 kr

caroline

jag gillar på facebook ( caroline rådahl)



hoppas på tur :D

Johanna - mamma till Miranda

Jag är jättegärna med här!

Johanna - mamma till Miranda

http://meheandshe.blogg.se/?tmp=25122254



Här är länken till bloggen. Du har lösen :)

Johanna - mamma till Miranda

Å så gillar jag på facebook: Johanna Järn

Linda Olsson

Jag är meeeed!

Den billigaste tavlan kostar 198 kr :)



puss <3

Linda Olsson

Jag gillar redan ;) You know my name ;P

haha!

Linnéa - Mamma till Pärla

Jag är med :)

svar: 198 kr

Stina

Den billigaste tavlan kostar 198 kr!



Kram Stina

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

198kr



Har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/november/sumopix-312.html



gillar dem på facebook (Anna Karlsson)

Josefine - mamma till Hugo

Rätt svar är 198:-

Jeanette

Svar: 198



Ha en fortsatt trevlig kväll

Elin Jonsson

Har Gillat Sumopix på FB.

Facebook namn:Elin Jonsson



svar: 198 kr



håller tummarna



KRAM

Erika

198:-

Erika

länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

» P H O T O L E N S

svaret är 198kr! :)

Pia

Hej, är med och tävlar hos dej om presentkortet. Svaret på frågan är 198:-

Deltar med 1 lott.



Hälsningar Pia

[email protected]

Emma

Svar: 198:- Vill självklart vara med =)

Camilla

Jag deltar gärna med 2 lotter!

1. 198 kr

Hälsningar Camilla

Camilla

Lott 2: Har länkar här: http://muminmammatavlar.blogspot.com/2010/12/sumopix.html

Mvh Camilla

Jessica- Alma ღ

Jag är med och tävlar såklart! Svaret är 198kr

Håller tummarna!

Jessica- Alma ღ

Två chanser, jag har länkat här:

http://jessicaamandah.blogspot.com/2010/12/tavlar_02.html

Jessica- Alma ღ

Gillar dom på facebook, jessica helgesson

Cilla

Den billigaste canvastavlan kostar 198:- på Sumopix.com. :)

Linda

Vill gärna vara med och tävla här och svaret är 198kr



Hoppas på tur

Kram lInda

Linda

och så gillar jag på FB ( Linda Granberg )

evamar

Rätt svar är 198 kr.

Camilla

Enligt hemsidan är rätt svar 198 kr :)

Camilla

På FB heter jag Camilla Johansson och gillar Sumopix :)

Annica

Billigaste tavlan kostar 198:- :D

Ylva

Jag är absolut med! Tar 1 lott, svaret är: 20 x 20 cm.



Kram