Tävla om ett valfritt väggord hos wallstyle.

Dags för ännu en tävling, denna gång i samarbete med Wallstyle.

Lite text taget från deras hemsida:
Med väggord kan du inreda ditt hem med ord och citat. Väggorden är matta och ger ett målat intryck på väggen. Våra väggord i fler färger är färdigt monterade för enklare fastsättning.
Väggord är en kul och annorlunda inredningsidé. Bokstäver, ord eller symboler i vinyl fästs på väggar, möbler, kakel, glas, dörrar med mera.



Jag är med och tävlar hos Alicesmamma om ett valfritt väggord från Wallstyle
Tävla HÄR du också!

För 1vinstchans:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns) i en kommentar till detta inlägg.
Svara på frågan: Hur många modeller finns det av väggordet "Always Kiss Me Goodnight"
Svaret finns på deras hemsida, som du hittar HÄR!

För 2vinstchanser:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns)
Gör som ovan, svara på frågan.
Kopiera bilden & texten ovan och publicera i din blogg,

För 3vinstchanser:
Gör sakerna ovan +
Gilla wallstyle på facebook. Det gör du HÄR


Kom ihåg att lämna TRE kommentarer om ni väljer tre vinstchanser, det är för att ni ska få TRE lotter.

Ni kan även lägga till mig på bloglovin så ni inte missar något roligt här i bloggen ;)


Tävlingen avslutas den 10:e Februari klockan 21:00
LYCKA TILL! :)
122
Denise - Mamma, foto, galenskap

kör på en vinstchans då, bättre än inget hehe :)



TVÅ st :)

Rebecka.

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja vinna!

Det finns 3 stycken modeller av det väggordet.

Om jag vinner skulle jag vilja vinna "Today is the first day of forever" i svart :)

Kram!

Rebecka.

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja vinna!

Det finns 3 stycken modeller av det väggordet.

Om jag vinner skulle jag vilja vinna "Today is the first day of forever" i svart :)

Kram!

Rebecka.

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja vinna!

Det finns 3 stycken modeller av det väggordet.

Om jag vinner skulle jag vilja vinna "Today is the first day of forever" i svart :)

Jag har publicerat på min blogg och gillat på facebook!

Kram!

Johanna

Jag vill absolut vara med och tävla. Det finns tre varianter av just det väggordet :)

Johanna

http://joelsmamma.blogg.se/2011/february/tavlar-hos-malin.html



Här är inlägget i min blogg oxå¨ :)

Anna L

Svar: 3 st

Anna L

Klart jag tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/vaggord.html

Anna L

Gillar redan på FB - Anna Lundkvist

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

3st olika modeller

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

gillar på FB, Anna Karlsson (lott 3)

En helt vanlig Isabell

Jag är gärna med :-)



Svar: Det finns 3 olika varianter av "Always kiss med godnight".

En helt vanlig Isabell

Lott 2



Har också länkat här: http://belllybus.blogg.se/2011/february/wallstyle.html



Vill så gärna vinna något fint väggord till våran nya lägenhet :-)

En helt vanlig Isabell

Lott 3



Gillar på FB, på namnet Isabell Lindmark :-)



Hoppas hoppas!

Sarah

Jag vill jättegärna vara med och tävla!

Lott 1: Svaret är tre modeller.

Sarah

Lott 2! Svaret är tre modeller! Och jag har länkat från vår blogg: http://sarahjocke.blogspot.com/p/tavling-vaggord.html

Kram Sarah

Stephanie

Jag är med och tävlar & det finns 3 stycken modeller av det väggordet:)

Andrea

Det finns tre varianter av "Always kiss me goodnight", jag skulle välja ett väggord till min dotters rum om jag hade den stora turen att vinna!



Lott 1.

Andrea

Jag länkar självklart för en andra lott:

http://frusvensson.webblogg.se/tavling/2011/february/jag-ar-med-och-tavlar-hos-alicesmamma-om-ett.html



Lott 2

Andrea

Gillar också (Andrea Sandell Svensson), och hoppas! Underbara väggord, skulle så gärna vilja ha ett sådant :)



Lott 3.

Fam Lindsjö/Thiman

Svar på frågan är 3 st... Håller tummarna på fina väggord till vårt nya hus... Hoppas som den ;o)

www.jennyjesper.blogspot.com

Spacegirl

Jag är gärna med :-)

Det finns tre varianter.

Anna mamma till oskar

dumt ätt inte delta ;-)

Svaret på din fråga är 3 st.

Är med och tävlar med en lott.

Min favorit är Underbar & Älskad.



hoppas på tur. Kramar Anna

Marie

Det finns tre varianter av väggordet.

Marie

Länk på bloggen: http://marietavlar.blogspot.com/2011/02/vaggord-102.html

Liselotte

Hej! Är gärna med och tävlar, hittade 3 olika modeller. Mvh Liselotte

Liselotte

Har länkat för lott 2 http://liselottess.blogspot.com/2011/02/vaggord-10-feb.html

Carin - mamma till Alice

Jag vill vara med och tävla, det skulle vara så fint med wallstyles väggord på väggen över min dotter Alices spjälsäng. :)



Svar på frågan: 3 varianter



Carin Lidén

[email protected]

Carin - mamma till Alice

Och jag har nu gillat Wallstyle på facebook! :)

Carola L

Lott 1

3 varianter

Carola L

Lott 3

Gillar på FB

Rock N' Roll fotografen Emelie '

Perfekt tävling! :)



Svar på frågan: 3 stycken olika.

Jag har även gillat Wallstyle på facebook.



LÄNK TILL MITT INLÄGG: http://emelieyoung.blogg.se/2011/february/tavling-hos-alices-mamma.html#comment

Rock N' Roll fotografen Emelie '

Perfekt tävling! :)



Svar på frågan: 3 stycken olika.

Jag har även gillat Wallstyle på facebook.



LÄNK TILL MITT INLÄGG: http://emelieyoung.blogg.se/2011/february/tavling-hos-alices-mamma.html#comment

Rock N' Roll fotografen Emelie '

Perfekt tävling! :)



Svar på frågan: 3 stycken olika.

Jag har även gillat Wallstyle på facebook.



LÄNK TILL MITT INLÄGG: http://emelieyoung.blogg.se/2011/february/tavling-hos-alices-mamma.html#comment

emelies tävlingsblogg

hejsan, jag är gärna med =)

satsar på tre lotter.

1.vad jag kunde se o räkna så finns den i tre olika varianter!



emelies tävlingsblogg

3. gillar dom på faceboo där jag heter emelie.johansson3



Isabellesmamma

jag är med! tar 2 lotter. svret är 3 olika modeller. och här har jag länkat: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/february/vaggord.html

Linnea Sjöström

Jag vill jättegärna vara med och tävla, det finns 3 st olika! :)

Linnea Sjöström

Jag vill jättegärna vara med och tävla! :)

Svar: det finns 3st olika !



Har också länkat här: http://liinneasjostrom.blogg.se/2011/february/tavling-hos-malin.html#comment

Linnea Sjöström

Jag är jättegärna med och tävlar! :)

3st, länkat på min blogg.



Gillar också Wallstyle på facebook! :)

Jenny

Jag är gärna med och tävlat. lott 1



1. Det finns 3 st varianter

Jenny

lott 2



Har länkat här inne på min blogg



http://jennytavlar.blogg.se/?tmp=02143412

Jenny



Lott 3

Har gillat på facebook

Jessika

Ja e me o tävlar !! ;D



Svar på frågan: 3 stycken modeller*



Jessika

2 lotter*



Länkat här: http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/february/vaggord.html

Anna

Det finns 3 st olika modeller :)



Verkligen fin blogg :)

Suada

Svaret på din fråga är 3 st av ''Always kiss me good night'' Väggordet. Jag har ingen blogg men jag har gillar Wallstyle på FB.

Suada

Svaret på din fråga är 3 st av ''Always kiss me good night'' Väggordet. Jag har ingen blogg men jag har gillar Wallstyle på FB. Namnet är; Suada Pesiridu

julia

Det finns tre modeller:)

Jag är såklart med och tävlar!

Madelen

Lott 1 det finns 3 modeller

Evelina - Mamma till Meja Lee

Tre st modeller :)

tess/therese

1:a lotten det finns 3 modeller å jag är gärna med och tävlar! med 2 lotter den andra kommer efter denna :)

tess/therese

gillar på FB nu. namnet therese sten 2:a lotten :) svaret är fortfarande 3 modeller :)

Madelen

Jag har gillat på facebook också

Madelen

Har även anoserat om den på min blogg www.svardiabetesochjag.blogg.se (fick tyvär inte till en länk som jag ville)

Angie

vill gärna vara med ^^



ha en fin dag

johanna-sofia

Jag är med (:

Svaret på frågan är 3.

Har tipsat här; http://hansmunmotminhud.blogg.se/index.html

Erika-Mitt Nya Liv

Jag tävlar gärna med 3 turlotter!! :)



Svar: 3 stycken!

Gillat Fb: Erika Wilhelmsson

Länkat: http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html



kort och tydligt! :)

Hoppas

Hälsningar

Erika W

Lisa - mamma till Knut

Jag vill vara med för 2 lotter! :)



1:a lotten: Det finns 3 modeller av väggordet, sen finns dom i flera färger oxå.

Sandra - mamma till Molly

Hej, jag är gärna med!

1. Det finns 3 stycken olika modeller!

/Sandra

Sandra - mamma till Molly

För lott nr.2 har jag bloggat;: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/february/vaggord-102.html



/Sandra

Sandra - mamma till Molly

För lott nr.3 "Gillar" jag på Facebook (Sandra Li)



/Sandra

Zandra S

Jag vill jättegärna vara med och tävla!=) Det finns 3 st olika "Always Kiss Me Goodnight" texter(:

Zandra S

Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/february/tavling-14.html#comment

Zandra S

Min 3:e lott, har gillat på facebook. Heter Zandra Svantesson där'

Carita

Jag vill vara med, svar: 3 st modeller.



Ha en bra dag!

Jeanette

Svar: 3 stycken.



Ha en fortsatt härlig kväll.

Mia

Tre varianter hittar jag!



hälsningar

Mia

Erika-foto-smycken-grafiska tryck

3 st

jag har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Emma - Photoshop & headers ♥

Jag är jätte gärna med!

Svar: Det finns 3 st olika :) ♥

Cattis

1: det finns 3 olika

Annika

Jag är med och tävlar med 3 lotter!



http://annikatavlar.blogspot.com/2011/02/vaggord-10-feb.html



Och jag gillar på facebook, Annika Andersson

Minna Knudsen

Always kiss me goodnight finns i 3 upplagor.

Jag vill gärna vinna.



;0)

Minna Knudsen

3 lotter har gillat på FB Minna Camilla Törnquist Knudsen

Emma

Det finns 3 olika modeller. :)

Emma

Har länkat här http://emmatavlar.blogg.se/2011/february/vaggord-102.html för två lotter.

Emma

Gillar på fb, Emma Karlsson för tre lotter. :)

johanna

1 lott; svar 3 st.

2 lotter; länk: http://plasthinken.blogg.se/2011/february/alicemamma.html

(:

emelie

det finns 3 st olika



[email protected]

Tove

En chans här då!



Det finns 3 modeller ;).

Hanna

Jag vill var med och tävla! Det finns tre versioner

Hanna

Jag gillar på FB Hanna Boije fd Welin

Hanna

Min länk: http://mamzterblog.com/p/2011/2/?link=1297154448

Emma

Lott 1: Jag hittade 3 olika



Lott 2: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2011/february/tavling-hos-alicesmamma.html



Lott 3: Gillat på facebook Emma Karlsson

Emma

Lott 3: Jag hittade 3 stycken

Amanda

Åh vilka fina! :D

Svaret på frågan är 3. Tävlingen är länkad här: http://anyonebutme.soclog.se/p/2011/2/?link=1297175829

:)

evamar

Lott 1: tre st

Elin

Hej där! :)



Det finns hela tre st av det väggordet.



Skulle jag vinna så skulle jag vilja "In your eyes i feel love, In your eyes i´m home"



Må så gott

Spacegirl

Svar: 3 st

Jeanette

Svar: 3 modeller



Ha en fortsatt härlig kväll

Susanne

Hej!



Det finns 3 olika modeller!



Hoppas på jättetur, det är ju sååå fint med väggord!



gotland(at)speedmail.se

Susanne

Har ingen blogg, men gillar på FB och har lagt till dej på Bloglovin.



gotland(at)speedmail.se

Annica

En lott. ;D



Svar: det finns 3 stycken.

Anna Vid

Hejsan!

Jag är gärna med och tävlar.

Jag hittade 3 olika varianter av just de väggordet...



Har länkat för en 2:a lott

http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2011/february/10-feb-vinn-vaggord.html



Mvh//Anna Vid

Sandra

Hej! Jag tävlar gärna med 1 lott =) Svaret är att det finns 3 modeller.

Jenny Karlsson

Det finns 3 st olika modeller :)

Jessica

Varför har jag missat denna tävling innan!

Helt i min smak och jag vill självklart vara med <3



Jag hittar 3st om jag fattat rätt!



Har länkat på min blogg och springer och gillar nu!



Kramelikram!

Jessica

Nu har jag gillat på FB :)

Kramen igen!

Sandra - Mamma till Ludvig

Jag vill vara me! :)



Det finns tre varianter av "always kiss me goodnight"

Sandra - Mamma till Ludvig

Gillar på FB - Sandra Edengren

Caroline - Mamma till Noah

Oj, höll på att missa tur du skrev ut de =)



Jaa, de finns 3 olika modeller



1 lott!

Caroline - Mamma till Noah

Gillat på fb:

Caroline Jönsson



3 lotter!



Nu håller jag tummarna!!

Samantha - mitt liv som mamma.

Hej. Vilken bra tävling! :) Jag är gärna med och tävlar om 3 stycken lotter!

min mail är: [email protected]



LOTT 1: Det finns 3 stycken olika modeller.

Samantha - mitt liv som mamma.

LOTT 3: jag har gillat på facebook: Samantha Blom

Suzan

3 stycken! :) Håller nu tummarna för en vinst!

Nicolina Häll

Det finns 3 st olika.

Lott 1

Amanda!

Lott 1 svar: 3 st!



Jag vill verkligen vinna för att jag har vita tapeter i mitt sovrum och ett fint väggord ovanför sängen skulle vara som pricken över i!

Hopp finns det alltid.

Josefine - 18år och mamma till Kasper.

Det finns 3 stycken!

Om jag vann skulle jag vilja ha just det väggordet och sätta ovanför min lilla sons spjälsäng :)