Jag

Dagens.



Klockan: 13:30
Humör: Bara bra!
Kläder: Linne från h&m, spets linne från Capri, leggins från gina.
Hår: Se bild.
Smink: Se bild.
Undran: Räcker mina cigg idag?
Innan: Fixade lite.
Nu: Snart snart laga mat!
Gillar: Att jag har lite nya kläder.
Gillar inte: Mina händer som darrar så mycket så jag knappt kan sminka mig.
Borde: Äta.
Låt: Inte lyssnat ännu idag!
6
sara - mamma till wilda

Hepp, hepp. Inte glöma att äta

Angelica

ah jag vet! Ångest ;)

jaa åhh vad gullig du är! <3



puss gumman!!

Angelica

glömde ju skriva att du var snygger på kortet med ju hihi <3



puss!!

Linda Olsson

Fining! Alltid lika snygg! <3

Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: Samma här.. Ägglossningarna tar verkligen kål på mig. Det gör ont i ca 2 veckor enär ägglossningen väl börjat.. Har börjat få ont på min "friska" sida nu, inget bra tecken. Skönt att det blitt lite bättre för dig iaf. Hoppas det blir bättre än så :) kram

Sandra

Hej vännen! Får jag låna en bild på dig när du var rödhårig och skicka till min frisör så hon förstår vilken röd färg det är jag vill ha? Kramar fining!