Sjukhusbesök.

Blodprov har lämnats, ännu en röntgen är gjord, och ett läkarbesök har jag gått på idag.
Se när alla provsvar kommer, men vet att en läkare ringer mig imorgon angående blodproverna.
Bara hålla tummarna på att dom ser bra ut. Och tack till Kicka som var med mig överallt och stöttade mig idag! ♥
Och jag måste också passa på att tacka för era stöttande ord i inlägget nedanför, speciellt kommentaren från Marie (barnens farmor) Det kom till och med en liten tår när jag läste vad du skrivit! ♥

Hoppas ni har en bra dag i värmen.
Puss!

2
Marina

Hej min länkvän

Vet inte om du minns mig.

Du finns på min hemsida.

Hör av dig via min gästbok sedan.

Saknar dina trevliga ord.



Ska passa på att önska dig en riktigt fin vecka.

Hoppas att du bra provsvar i morgon.



Må så gott.



Vänliga snälla hälsningar

KickaAxelsson

Allt för sina vänner de vet du! Även du stöttar mej mycke nu igenom mitt jobbiga! Vi kämpar tillsammans tjejen! Och en dag står vi där starka som berg och tittar ner på allt folk som snackat så mycke illa! Vi är bäst<3