Tävling i samarbete med barntavlor.se

Ännu en gång har jag en tävling i samarbete med barntavlor.se
En favorit i repris! :)


Jätte fina, personliga barntavlor för dom små i familjen!


Jag är med och tävlar hos Alicesmamma om ett presentkort på 250 kr hos barntavlor.se
Tävla HÄR du också!

Tävlingsregler :


För 1vinstchans:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns) i en kommentar till detta inlägg.
Gå in på barntavlor.se och skriv din favorit :) i din kommentar i detta inlägg :)

För 2vinstchanser:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns)
Kopiera bilden & texten ovan och publicera i din blogg,
Gå även in på barntavlor.se och skriv din favorit.

För 3vinstchanser:
Gör sakerna ovan +
Gilla barntavlor.se på facebook.
Klicka HÄR för att komma till deras grupp på facebook.


Kom ihåg att lämna TRE kommentarer om ni väljer tre vinstchanser, det är för att ni ska få TRE lotter.

Ni kan även lägga till mig på bloglovin så ni inte missar något roligt här i bloggen ;)
75
maria

ännu en rolig tävling hihi

min favorit är tavlan "finns det hjärterum" =)

maria

Nu har jag länkat tävlingen i min blogg hoppas hoppas =)

maria

Gillat sidan på facebook.. =)

Favvo tavlan är " finns det hjärterum"

ENDENISE - a mama's story

Jag är med på en liten lott :)



Om jag hade turen att vinna så skulle vi vilja ha ABC tavlan eller fåren där det står "i love you forever"

BajsMalin - Mamma till Kiddo ♥

Men åeh! Fast jag som aldrig ens vinner på bingolotto lär väl inte vinna nu hellöööör, men vad fasen! Jag kan väl göra ett försök till en vinstchans i alla fall! :D



Jag gillar ju den här "I LOVE YOU FÅR EVER" haha så JÄKLARNS kul!



Jonna

Tack Så hemskt mtk :) vad glad jag blir ! =) Kul att du vill lägga till mig :) Din blogg verkar super mysig. Kram

Saga - mamma till Emilia

Jag är med här också :) Min favorit är den med fåren som hoppas över hagen.

Sara

Jag är gärna med och tävlar!

Jag gillar den med den kloka fina ugglan!

Sara

Gillar sen innan på facebook! =)

E-L

Jag är gärna med. Min favorit är: Här bor prinsessan.

E-L

Jag gillar sidan på Fb. (Emma-Lena Svedberg)

Lina Johansson

1,Åh dom är så läckra.. men Mysugglorna är favoriten :)



Anonym

2, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.se/2012/04/vinn-presentkort-hos-barntavlorse.html

Lina Johansson

3, Gillar på facebook sedan innan - Lina Johansson



Lagt till dej på Bloglovin :)

Ida B

Hej!



Jag gillar den med alla årstiderna:

http://www.barntavlor.se/barntavlor/aret-runt-med-ugglan.html?XBLG16848=afbdf8553114b471f1147417883257fc



MVH

Ida B

Josefine

Jag vill gärna vara med och tävla =) Min favorit är: Här bor prinsessan. Hoppas på tur =)

Josefine

Har även tryckt på gilla knappen på facebook =)

Miss M

Lott 1. Min favorit är släktträdet=)

Malin Stjernberg malin.stjernberg2hotmail.com

Miss M

Gillar på FB! Malin stjernberg

[email protected]

Elisabet Andersson

Jag är gärna med!

Tar två lotter, gjort steg 1 och 3.

Vill vinna Året runt med ugglan, som jag försökt vinna jääättemånga gånger ... hoppas det är min tur nu.

Fia

Jag vill givetvis va med och jag fastna för "finns det hjärterum nu håller jag alla tummarna;)kram

Emma S

Är jättegärna med :-)

Den här tyckte jag var otroligt mysig http://www.barntavlor.se/barntavlor/blinka-lilla-stjarna.html?XBLG16848=3da1cfc531498db0940a2da9fcc4ccb0

Tina

Oh allt är så fint på barntavlor:) önskar verkligen

En fin tavla till oss här hemma:) hoppas!!!

monica

Min favvotavla är i love you fårever:)

Linda Olsson

Jag är meeeed här också! :) Gillar "helvetetsjävlaskit" ;) Och så ugglorna såklart! :D

Puss

Linda Olsson

Jag gillar redan på fb ;)

Pussss!

cecilia mamma till kevin

min favorit är räkna till 10 då pojken ha precis börjat räkna plus att jagh inte har en enda tavla i hans rum!!

cecilia mamma till kevin

har gillat på facebook fgenom patrik johansson

Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Gillar dom redan på facebook - Caroline Andersson

Frida Thorsell

Min favorit är Bondgården http://www.barntavlor.se/barntavlor/bondgarden.html?XBLG16848=3e990198afeb6f9a53b35b3e6c82d8d6

Frida Thorsell

Gillar barntavlor på FB (Frida Thorsell)

vanessa

Första vinstchansen :)

Denna skulle jag vilja ha:

http://www.barntavlor.se/barntavlor/finns-det-hjarterum.html

Evelina - mamma till Lucas

Jag har precis bloggat om tävlingen :)

http://evelina84.blogg.se/2012/april/barntavlor-tavling.html#comment



Min favorit är anar ugglor i mossen eller finns de hjärterum... :)



Jag har även gillat på facebook :) Vet inte hur jag ska visa de mer än att de går o kolla på mitt namn o vad jag gillar ;) Evelina Blixt



Älskar deras tavlor o har sen tidigare abc o 123 :)

vanessa

vinstchans två



Jag har delat tävlingen på bloggen:

http://rosahelikopter.blogg.se/2012/april/tavling-igen.html



Och denna vill jag vinna :)

http://www.barntavlor.se/barntavlor/finns-det-hjarterum.html

vanessa

vinstchans tre



Gillar barntavlor.se på FB (Vanessa Hurtig)



Jag har nu lämnat tre kommentarer :)

cicci -mamma till joline och lills tim

Åååå favvon därinne är helt klart "bokstavsugglan" ;-) den skulle ju va såå fin att sätta upp o nya rummet när man flyttat sen.. :-)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Och för lott nummer 2 så gillar jag på fb (Elin Tegström)

Emelie Wennberg

Svårt att välja, men det skulle antingen bli året runt med ugglan eller djurträdet. Nu håller vi tummarna här hemma :) / Emelie

Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna min favorit som är "Gröna Grodan", då min dotter går på dagisavdelningen grodan och ofta bär plagg med just grodor på för det symboliserar en liten del av henne.



Kram Sanna

Sanna

Gillar Barntavlor på FB sedan tidigare (Sanna Kaakinen).



Kram Sanna

Margona Strömberg

1 lott - Favoriten är: Finns det hjärterum finns det stjärterum"

Mvh Margona

Margona Strömberg

Gillar sen tidigare på facebook

Margona Maggi Strömberg



Mvh Margona

Josefine - mamma till Molly

3 vinstchanser har jag.

Har gillat på Facebook, heter Josefine Hansson där.

Alexandra - Mamma till Tove och Lykke

1. en av mina favoriter är Bondgården

Alexandra - Mamma till Tove och Lykke

3. jag gillar på fb ( alexandra axdal dahlberg)

Monia - mamma till Tuvalie

jag är med :)

Den här sagotavlan är min favorit:



http://www.barntavlor.se/barntavlor/det-var-en-gang.html



Kram [email protected]

bitskemma

lott3: gillar redan på fb- emma roos

Jennifer

Vinstchans:1



Släktträdet är min favorit =)

Jennifer

Vinstchans: 2



Har länkat till din sida, tävlingen =)



Vår favorit är släktträdet =)

Jennifer

Vinstchans: 3



Nu har jag även gillat på facebook =)

Cicci

http://www.barntavlor.se/personliga-barntavlor/taget-tuff-tuff.html?XBLG16848=776e47da0d7763fddc539b90b5ca02fd skulle passa bra här hemma. :)



Är jag blind, eller står det inte när tävlingen avslutas? I alla fall, så hoppas jag att jag inte är för sent ut. :)

Lina

Jag har gillat på facebook (Lina Maxedius)

Angelika

Vinstchans: 1



Våran favorit är "finns det hjärterum" :)

Angelika

Vinstchans: 2



Har länkat till tävlingen i bloggen,

våran favorit är "finns det hjärterum" :)

Angelika

Vinstchans: 3



Har gillat på Facebook - Angelika Bryngel

Sara - Ensamstående mamma

Har länkat här: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2012/april/presentkort-barntavlor.html



Min favorit är den som jag länkade i förra kommentaren :) AaBbCc tror jag den heter..

Sara - Ensamstående mamma

Gillar redan på Facebook (Sara Kramer)



Nu håller jag tummarna för mig själv :)

Debbie- Mamma till 2 Prinsar ♥

2

tipsar här:http://debban.bloggplatsen.se/2012/04/24/7799336-barntavlor/

Debbie- Mamma till 2 Prinsar ♥

3

jag gillar på fb- debora persson