Tävling i samarbete med Inova Design!

Nu kör vi igång en tävling med Inova Design som drivs av Marie Blomkvist.
Ni har nu chansen att vinna ett presentkort värt 250 kr! :) Hon gör otroligt fina personliga namnsmycken, som är väldigt unika, och man väljer själv hur dom ska se ut! :)


Jag är med och tävlar hos Alicesmamma om ett presentkort värt 250 kr från Inovadesign.se
Tävla HÄR du också!

För 1vinstchans:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns) i en kommentar till detta inlägg.
Gilla också InovaDesign på FB, HÄR !
Om ni har facebook så klart! :)
Gå in på InovaDesign.se och välj ut eran favorit! :) Skriv den i kommentaren!
Det gäller ALLA tävlande.


För 2vinstchanser:
Skriv ditt namn, mejladress &  bloggadress (om det finns)
Gör som ovan, svara på frågan. Vilket är ditt favorit smycke?
Kopiera bilden & texten ovan och publicera i din blogg,


Kom ihåg att lämna TVÅ kommentarer om ni väljer två vinstchanser, det är för att ni ska få TVÅ lotter.

Ni kan även lägga till mig på bloglovin så ni inte missar något roligt här i bloggen ;)

Tävlingen avslutas den 17 april klockan 21:00
34
Johanna

Militärbricka 30x50mm, "mor-son kedja"



Art.nr: 106



Pris: 250:-



Helt klart min favorit :) Så gillar jag på fb oxå

maria

vilken rolig tävling =) min favorit bland alla fina smycken blev namnbrickan med prinsessberlocken :)

Alice Dahlqvist

Jag gillar dem på facebook som nr 26 :) Och om jag nu skulle ha turen att vinna så skulle jag använda presentkortet till 2 halsband http://inovadesign.se/files/ring_flj_ditt_hjrta.jpg (och sen givetvis lägga till pengar), ha det fint! :)

Alice

Vart är frågan man ska svara på? :p

Om jag vinner ska jag ge ett smycke vardera till mina älskade systrar!!

Frida

Jag vill vara med och tävla!

Gillar på fb (Frida I).

Min favorit är art.nr 102, en ring med tre brickor så att jag rymmer både mina älskade barn och min underbara fästman!

Frida - mamma till Liam och bebis i magen

Jag vill jätte gärna vara med och tävla om ett snyggt smycke!



Frida Johansson

[email protected]

frudrutts.blogg.se



Art nr: 87

Zarah

Har gillat på fb =)



Min favorit är "Art.nr: 87"



Den skulle va perfekt att hänga i kedjan till min "bola" som kommer här i dagarna!



Saga -mamma till Emilia

Jag är med!Blev nr 29 på fb (saga påhlsson)

Jag gillar berlocken med prinsesskronan :)

Zarah

Fixar två lotter nurå ;)



Art nr: 87 är min favorit fortfarande!



har länkat till tävlingen i detta inlägg:

http://zaraaah.wordpress.com/2012/04/10/vad-ar-det-for-dag-ens/

Anna Österlund mamma till Victor

Åhh va fina smycken, klart man vill va med om en chans att vinna :)



Namn: Anna Österlund

Mail: [email protected]

Blogg: www.isihinkstankar.bloggplatsen.se

Gillat via Facebook: JA med mitt namn Anna Österlund

Mitt Favvo smycke:Art nr 85, men skulle göra om de lite, ta en fyrkantig stav, så jag kan ha min sons namn och födelsedag, sen en turkospärla, och hjärtlänken skulle jag ha :)

Anna Österlund mamma till Victor

Klart man vill ha 2 chanser till att vinna :)



Namn: Anna Österlund

Mail: [email protected]

Blogg: www.isihinkstankar.bloggplatsen.se

Gillat via Facebook: JA med mitt namn Anna Österlund

Mitt Favvo smycke:Art nr 85, men skulle göra om de lite, ta en fyrkantig stav, så jag kan ha min sons namn och födelsedag, sen en turkospärla, och hjärtlänken skulle jag ha :)

Länk från min blogg: http://ishinkstankar.bloggplatsen.se/2012/04/10/7711073-tavlar-till-17-april/



hoppas nu på en massa tur :)

veronica

jag är jätte gärna med.



har gillat på facebook (veronica hedlund)



denna skulle jag vilja vinna

Namnbricka 8x30mm, Dinosaurieberlock, kulkedja

Högst 6 bokstäver i rad på brickan



Art.nr: 94

veronica

jag har länkat i bloggen

http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-smycke-2/

Lili

Jag är gärna med.

redan gillat InovaDesign på FB med namn Lili Ying.



Min favorit är Stort hjärta, mindre hjärta, oval kulkedja



Art.nr: 100



Hoppas.

Jessica-Vinn fyndlåda till ettt värde av 1049kr med leksaker och kläder!

Jag har gillat på facebook!

Min favorit är stort hjärta , mindre hjärta art .nr: 100

Önskar text Pappa-för alltid i mitt hjärta!

Anonym

Jag har gillat på facebook!

Min favorit är stort hjärta , mindre hjärta art .nr: 100

Önskar text Pappa-för alltid i mitt hjärta!

Jessica-Vinn fyndlåda till ettt värde av 1049kr med leksaker och kläder!

Nu har jag även länkat till tävlingen på min blogg http://familjenkidz.blogg.se/2012/april/tavlar-om-ett-smycke-fran-inovadesignse-hos.html

Hoppas, hoppas på tur nu :)

Kraaam

Pappan Anders

Jag är gärna med :-)

1) Min favorit är Namnbricka 8x30mm, Bilberlock, kulkedja

Högst 6 bokstäver i rad på brickan

Art.nr: 93

Pris: 180:-

Den vill jag vinna till min lille stjärna, Lukas.

Har inte facebook.

Pappan Anders

2) Min favorit är Namnbricka 8x30mm, Bilberlock, kulkedja

Högst 6 bokstäver i rad på brickan

Art.nr: 93

Pris: 180:-

Den vill jag vinna till min lille stjärna, Lukas.

Har inte facebook.



Länkat;

http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/april/tavla-hos-alicesmammabloggse-i-samarbete-me.html

Nu håller vi tummarna, stora som små.

Ha De!

Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen (BF om två veckor)

Åh vilka fina smycken!

Linda Olsson

Jag är med! :D

Gillar på fb nu, och min favorit är såklart halsbandet med tre hängen, nummer 102.



Länk kömmer!

Puss!

sophie

Jag är med och tävlar!

Namn: Sophie Olsson

Email: [email protected]

blogg:www.sophieannamaria.wordspress.com



Gillat på FB? JA!

Favoritsmycke: Art.nr: 117

Monia - mamma till Tuvalie

jag är med! Har gillat på facebook med namnet Monia Sundgren. Min favorit är "Art.nr: 98" Om jag vinner ska jag köpa det och ha min och sambons namn på brickorna :)



[email protected]



http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Josefine - mamma till Molly

Min favorit:



Art.nr: 87



Har gillat på FB :)

Josefine - mamma till Molly

Som sagt, helt klart denna: art, 83



Här är inlägget med: http://poh.blogg.se/2012/april/jag-tavlar-1.html

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Har "gillat" på FB (Emma Viklund, nr.107).



Favoriten är:



Ring 30mm, 2 brickor, kedja.

Ring: "Det finaste vi gjort"

Namnbricka högst 6 bokstäver



Art.nr: 87



Pris: 250:-

Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Gillade verkligen smycket "Det finaste vi gjort"

Art.nr: 87



Har tipsat i min blogg:

http://emmashjartan.se/tavling-i-samarbete-med-inova-design/

Evelina, mamma till Theo & Elias

Jag är med och tävlar!

Gillar "mor och son kedjan" art 106

Jennifer

Min favorit är: Ring 30mm, pärla, 2 brickor, kedja.



Art.nr: 117



Har även gillat på facebook. Kul att tävla ;-)



Jennifer



Är med i tävling nr.2 också. Har länkat till tävlingen.



Ring 30mm, pärla, 2 brickor, kedja.



Art.nr: 117



Lycka till, till mig själv haha.

Johanna - Mamma till Vincent

Gillar art.nr. 99 bäst! De skulle jag ha mina favoritkillars namn där, sambon och sonen. :)



Har även tipsat i min blogg och gillat på FB.



http://missbettyboop.blogg.se/2012/april/fina-smycken.html

Lina

Jag vill gärna vara med och tävla

Har gillat på Facebook: (Lina Maxedius)

Gillar Art.nr: 117

Lina

Här har jag bloggat om tävlingen: http://maxedius.blogg.se/tavling/2012/april/tavla-om-ett-smycke.html



Jag gillar bäst smycke med art nr 117