Jag älskar dig Stella! ♥

Varje kväll när jag har sagt Godnatt till Alice när hon vart/är hos Ante så ska hon också säga godnatt till Stella.
Så jag sätter på högtalaren på telefonen, så får hon säga godnatt.
Och det är lika gulligt varje gång.
"Godnatt gumman, jag älskar dig Stella, vi ses när jag kommer hem, Puss puss, sov gott"
11
Ika

Aw, fy va gulligt! :) Hon måste nog vara en stolt storasyster :)

Agnieszka- 2barnsmorsan

Underbar syskonkärlek!

Sara

Åh så fint! :)

Angelica- mamma till Leia & Lowa <3

Åhh <3

♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

åh vilken mysig bild! så sött ser ut som stella ler där hon ligger gott hos syster sin =)

Frida - mamma till Filippa

Vilken ljuvlig bild!

Sanna - Mamma till Embla

åååh,man blir inte lite bebissugen när man ser denna underbara bild :)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Men sötaste storasystern <3
Kram

Linda

Åh, vilket fint kort. Den lilla ser så himla nöjd ut!

✫Familjen Bus✫

Vilken mysig bild!

Charlotta

Åååh, visst är det underbart med ungar!! :)

Vilken härlig blogg förresten, vilken tur att jag snubblade över länken för här kommer jag fortsätta läsa! :)
//Charlotta

Svar: Åh tack! :D Försökte läsa din, men den såg jätte konstig ut så gick inte läsa :(
Malin Pettersson