Mitt i kaoset!

Hej och hå, detta med flytt är verkligen jobbigt! Meeen, börjar redan komma iordning med alla saker :)
Köket är väl nästan helt klart, tack vare Ida som hjälpte mig :) V rummet börjar allt ta form!
Så här kör vi på! Ska bli färdigt med ALLT innan barnen kommer på måndag! Som är heeelt överlyckliga över flytten! :)
Dom har ju även flyttat med Pappa Andreas i helgen, hjälpt till och fixat massor till deras fina rum som vi var och tittade på förut idag! Lowe ville visa allting, deras tv med så klart ;) Alice höll på att flyttstäda!
Så himla skönt att allt går bra, det värmer gott i mitt hjärta! ♥

Nej nu ska jag väl fortsätta lite kanske! Eller sitta kvar här i soffan! Hmm det är väldigt lockande ;)
Hoppas ni haft en bra lördagkväll!
Puss!
9
Linda

Hej o hååå kämpa påååå! ;)

Pussss

♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

Är det en större lägenhet ni flyttat till?

Och mitt i allt kaos är det KUL att få boa till det :)

Kram

Ninni - Foto & Vardag

så roligt för dem små med nytt :) Hoppas ni hinner klart tills dem små liven anländer :D

Marie

vad har ni flyttat till en lgh eller hus??? Skönt att det flyter på

kramar

Marie

Jisses så dyrt hur stor lgh flyttar ni till =D

Tommy

Härlig blogg.



I Motala har jag varit mycket, min bror med familj bor där!

Frida- mamma till Elliot ♥

Spännande med flytt, men det är rätt jobbigt ;) hoppas ni haft en bra helg iaf,

Är det hus eller lägenhet ni flyttar till?

Kram

Sara - Ensamstående mamma

Glöm dock inte att ta det lite lugnt också vännen.. Vi vill ju inte att lilla Stella ska kika ut redan nu ;)

Melodie

Det är jobbigt att flytta när man har barn. Vi flyttade också för en vecka sen. Hoppas att det blev iaf bra för er. :)