Gott nytt år!

Lilla sjuklingen!
 
Här hemma firar vi in nya året med magsjuka. Egentligen skulle alla barnen vara här, men eftersom Stella är magsjuk så bestämde vi alla att resten stannar hemma där dem är nu. Det är så dumt att riskera att dem också ska bli smittade. Jag är ganska ledsen då jag önskar att Alice och Lowe skulle kommit eftersom jag nte ser något annat än att man ska fira nyåret med sina barn. Är inte riktigt som innan jag fick barn och var ute och röjde.
Nu vill jag hellre mysa med barnen och titta på raketer med dom ♥ Men det är bara jag, alla har sina åsikter kring det.. Och alla gör ju så klart som dem vill!
 
Önskar er ett gott nytt år!
Puss på er!
 
2
Mammatea

Gott nytt år!

Blöjbudet

Blöjor,barnmat,välling direkt hem till dörren över hela Sverige.

NU ÄVEN MED BYXBLÖJOR OCH BLÖJTÅRTOR

www.blojbudet.se