I the Mamas smink väska!

 
Något som verkligen tillhör min vardag när orken finns, oftast dagligen så är det smink!
Känner mig naken utan det, och detta är vad som finns i min väska just nu.
Har äntligen köpt ett nytt puder efter Stella tyckte mitt skulle åka i backen, och en ny concealer var verkligen på tiden. Har varit snål mot mig själv och kört på hm´s och tyckt den var bra. Men h&m´s concealer släng dig i väggen! Nu har jag hittat en GRYM! Märket är av maybelline, finns säkert bättre som kostar över flera hundra. Men det är inget jag lägger på mig själv. Är otroligt snål när det kommer till mig själv, kostar hellre på barnen som säkert alla redan vet ;)
 
Kombinationen av min foundation, (max factors nya) concealer och rougen (loreal) som inte är ID är det bästa jag haft på länge. Det slår inte ID, men det är otroligt bra "budget" smink som dem kallade det på kicks! ;) Må så vara, men för mig duger det lika bra ändå!
 
Till mascara så använder jag mig av Nya False Lash Wings från Loreal, och Lancome Hypnôse Doll Eyes.
Sen eyeliner på det. Och mina ögonbryn målar jag med ID´s ögonbryns skugga! Och ibland penna! :)
Beror på vilket humör jag är på ;)
1
Marie

Tackar vännen, jo vi mår finfint här. Ja ÄNTLIGEN =D
Kramar