Egentid deluxe.

Imorse fick jag en sovmorgon som verkligen behövdes. Att Stella varit sjukt i snart 4 veckor har tagit ut sin kraft på sin lilla mamma. Jag hoppas att denna förkylning som kommit tillbaka IGEN försvinner fort.
Tycker så synd om henne som aldrig får bli frisk!
 
Idag ville farmor ha med sig henne upp till stugan och ge oss lite egentid. Och det var också på tiden.
Minns inte sist vi var helt själva. Och hade absolut ingenting att göra.
Så idag har vi njutit bara av att varit, och tagit vara på tiden. Man uppskattar den väldigt mycket när det inte sker ofta ♥
 
Och nu är det snart dags för the mama att ta kväll. Om det inte kanske blir någon film med min man.
Känner att tröttheten kommer ifatt och det vore ju ganska skönt att sova lite ;) Finns väl inget bättre.
 
Tänkte att jag skulle försöka bli bättre på att blogga igen.
Förmodligen kommer det upp en väldigt skojjig tävling för Mammor/Pappor & barn snart också :)
Hoppas ni läsare har det bra och njuter av lördagen!
 
PUSS!
 
Bjuder på en skärm sneak a peak som jag fick från fotografen häromdagen! :)
 
1
finurligafroken

Jag blir väldigt lycklig om du börjar blogga mer igen. Jag saknar din blogg. Kram

Svar: Aw! <3 Kommer mer och mer nu :) Kramar
Malin Pettersson