Julkalendrar in my ♥

Ibland kan jag vara en riktigt ordentlig velare, jag sitter på 100 olika sidor och letar efter olika plagg till bra pris, kanske snål? Haha vem vet! Iallafall var det så att barnen behövde nya vinterkläder i år. Och både Alice och Lowe ville verkligen ha overaller, och självklart får dem det om dem vill :) Alice var den som velade mest,
för Molo Zebra stod högst upp på listan, men var väldigt slut överallt :( Och ena stunden skulle hon ha blå didriksons, men tänkte inte på att det skulle bli päls på både luva och mössa då, så då gick den bort. När hon såg denna blåa så hoppa hon, och frågade "FINNS DEN I MIN STORLEK?!?!?" Helt överlycklig! 
 
Förut tog tålamodet slut, dels så fann jag världens super rea, så det kunde jag inte stå emot. Sen har jag tröttnat på att leta overall i en vecka, så nu när hon väl var här så satte vi oss ner, tittade ordentligt och Alice fick välja själv! ♥ Och det hon inte vet är att en jacka blev det med, hon vill så gärna ha zebra, och till det priset jag hitta så var det ett kap! Vissa kommer säkert påpeka att hon är "för stor" för overall, men vill hon ha det så är det självklart hon ska få det!
 
Och Alice kommer nog hoppa av glädje när hon vaknar här om stund och ser vad mamma beställt ;) Mössan och vantarna har hon sen innan från Molo, Zebra print såklart, allt ska va zebra och leopard nu ;) Hon börjar ju bli stor min tjej!
 
Molo Pearson Zebra Jacket. Molo Polaris Scuba Snow overall.
Så tjusigt så! Kläderna finns att hitta på Babyshop, passa på att titta in där nu när dem har julkalender varje dag fram till jul! :) 
 
Molo - Molokids - barnkläder - shoppat