Röda spetsklänningar med blåa siden band.

Är det någonting som jag är svag för är det spets, speciellt spetsklänningar. Det är så himla fint, och det passar verkligen bra till det mesta. Jag äger många spets plagg, dock är det tråkiga att det mesta bara ligger. Jag klär inte "upp" mig allt för ofta, utan trivs mest i baggy byxor och hoodisar. Men när jag väl klär upp mig är det faktiskt ofta i spetsklänningar & tröjor.
 
Till töserna i familjen var det verkligen inte svårt att välja en klänning att ha på sig vid jul! KappAhl som har Hampton Republic 27 levererar som alltid, gillar deras kläder mera och mera. Och det finns mycket av dem i barnens garderober. Även i min garderob, och jag funderar faktiskt på att matcha töserna med en likadan julklänning ;) Här är mamman som älskar att matcha med kidsen! 
 
Tripp trapp trull!
 
 
Så otroligt fin, längtar tills alla springer runt klädda i dessa när vi ska fira jul!
 
 
barnkläder - hamptomrepublic - kappAhl - shoppat
1
Elin Bjurek

Jättefina!!!