En eftermiddag med Stella♥

Som alltid på måndagar och tisdagar jobbar Rikard sent. Idag passade jag och Stella på att mysa till det ordentligt efter dagis. Vi beställde pizza, satte på frost och myste. När vi satt och åt tillsammans var det så himla härligt, fick frågorna "har du gjort idag dååh mamma" "har du sovit middag" osv. 
 
Där satt vi, jag och dottern på 2,5 år och pratade om vardagen! Den känslan var faktiskt ganska obeskrivlig, stunder som är så värdefulla! Man borde ta vara på den tiden mera, uppskatta dem små sakerna i livet som blir stora.
 
Ringde även och pratade med Alice & Lowe, berättade en roligt sak för Alice som gjorde hennes dag ;) Mera om det i ett annat inlägg. Lowe var mest glad för sin nya overall, och hade inte tid att prata med mamma.
Men bara att ringa och säga godnatt, puss och kram, älskar dig osv, betyder väldigt mycket! ♥
 
Efter filmen hoppade vi i badet, plask och vatten överallt! När vi var klara med det tog Stella min hand och sa "mamma, nu går vi och tittar på Pippi i mammas säng, och välling med" 
Och där låg vi, tills jag slumra till och Rikard kom hem och sövde tösen. 
 
Även dags för mig att ta lite sömn, efter många sömnlösa nätter så tror jag att jag kommer somna väldigt snart! 
 
Hoppas ni haft en bra måndag! 
Min eftermiddag var iaf den bästa på länge! 
 
Lilla älskade gullefjunet!
 
2
Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Det låter som en helt underbar dag! :)

MATILDA

vad söt bild!