Hoppsan.

Vet inte riktigt vad som hände här, men idag är det nog besöks rekord på ett år? ;)
 
La upp en bild på instagram, sen PANG! Fullt med följare, och massa som är här?! ;)
 
Bilden från instagram!
Trodde inte den skulle ge SÅ mycket, men roligt att folk tycker att jag är dutti ;)
8
Elena

Oj, vilken skillnad! Bra jobbat!
Hur har du lyckats med det? :)

Fia

Vilken skillnad! Bra jobbat tjejen =)

Fia

Vilken skillnad! Bra jobbat tjejen =)

Ninni

Jag följer dig överallt jag :) tror jag startade då jag själv väntade Elias :)

Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Är det du på båda bilderna? Fantastiskt!

Svar: Haha ja ;D
Malin Pettersson

anonym

hur har du gjort för att bli så smal o snygg??

Zanna mamma till 3

Hej är nyfiken på de här med fotografering kan du skriva till mig på.mejlen. Strongt jobbat med vikten också måste jag säga :-)

Heidi

Det var verkligen duktigt. Har själv lite graviditets kilon kvar att bli av med, nu vart jag lite peppad :)