IBland får man en rejäl chock!

I Lördags när jag kom hem, så stod det ett STORT rosa paket på bordet i köket. Och det var nämligen presenten som Rikard tjatat om i en vecka. Han har varit skapligt hemlig. och jag har varit mer än nyfiken!
Men han har vägrat att ens ge mig en liten ledtråd, så gissa om någon blev överlycklig i lördags när presenten äntligen hade kommit ;) 
 
När jag väl öppnade paketet så började jag tjuta, av glädje. Herregud mannen hade köpt mig en Imac! 
Jag var tvungen att fråga om det verkligen var det I, eller om han bara drev med mig. 
Men inte, där stod en present som jag aldrig i hela mitt liv ens kunde ana att han skulle ha köpt. 
Kände mig nästan sådär liten igen, då man äntligen fick den där barbie dockan man tjatat om från januari till december då det äntligen blev julafton. 
 
Jag har fortfarande lite svårt att förstå att jag har en imac, det var verkligen något jag aldrig skulle kunnat tänka mig, inte ens i min vildaste fantasi! Men här sitter jag framför min STORA Imac och bloggar, skärmen är ganska stor och jag känner mig ännu mindre än vad jag gjorde innan ;)
Är så himla tacksam och glad, min man är då den bästa i hela världen. Allt som han gett mig är så otroligt mycket mera än vad jag kunnat föreställa mig ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1
Erina - Mamma till pseudotvillingarna Wilmer och Wilma

Wow det va inge dåligt paket 👏👏 jag fick macbooken bara sådär för ca 2mån sedan 😍😍😍

Svar: Visst är det härligt :)
Malin Pettersson