Upp och hoppa sade Buddha!

Lilla bäbisen!
 
Idag konstigt nog var det varken Alice, Lowe eller Stella som väckte mig, utan lilla busiga Buddha. 
Han som alltid brukar sova längst kände för ett morgon race idag, så här sitter vi. 
Jag dricker kaffe och laddar hem lite program till datorn, Stella, Alice, Lowe och Rikard sover. 
Det är faktiskt ganska skönt att gå upp en stund innan barnen vaknar, för mig tar det lite tid att vakna till. 
Men barnen verkar få energi så fort dem slår upp sina små ögon ;) Säkert många föräldrar som känner igen. 
 
Idag blir en ganska lugn dag, Rikard är hemma för han är riktigt sjuk, han hostar och kan knappt prata för han är så hes. Så jag antar att han fått en släng av allt vi andra har haft. Och när han blir så sjuk så blir han ordentligt sjuk, händer inte ofta. Men när det väl händer så slår det till. Och ni vet ju hur karlar är när dem är sjuka? 
Nästan gnälligare än ett övertrött litet barn! ;) 
 
Jag är faktiskt ganska nervös idag, kanske det är därfär jag sovit dåligt och vaknade väldigt lätt. 
Har tid till VC vid 13:00 då dem vill utreda mina hudförändringar lite nogrannare. Samt kolla upp mina, njurar, mina blodvärden, och alla dess konstiga blåmärken jag fått på sista tiden igen. Det är blåmärken överallt, och jag märker inte ens att jag får dem. Jag borde göra det, med tanke på hur stora och extrema dem är. Och vissa gör mig orolig, när dem ser ut på ett visst sätt. Också hudförändringarna, dem får mig extra orolig, speciellt när läkaren vill göra extra utredningar. Trodde jag skulle få ha en liten lugn tid framöver mig efter allt som hänt. 
Men jag håller på det positiva, inget gräva ner sig. Det kommer bli bra, och det kommer gå bra! 
 
Puss på er & ha en bra dag!