Godmorgon höst.

En liten tokig Monster High tjej igår på kalaset!
 
Morgonkaffet med lite frukost är precis intaget och en sovmorgon blev det idag med inte illa ;) 
Nu sitter jag här i mitt kök med kaffet och tittar väldigt tråkigt ut genom fönstret. 
Grått, kallt, ruggigt. Jag gillar hösten ganska mycket, men jag hatar regn. 
Om jag inte är inne och myser till en film, då är vädret perfekt om det smattrar på rutorna. 
 
Det är redan söndag idag, och helgerna, veckorna springer förbi som vanligt.
Vi får se vad dagen bjuder på, kanske bio med Alice & Lowe. Tror dem skulle bli väldigt glada om dem fick lite egentid med mamma och mysa på bio! Man önskar ibland att man kunde klona sig själv, speciellt när barnen är sjuka och kräver extra mycket. Åtta armar vore väl något? ;) Tror barnen iofs skulle bli mera rädda än lugna.
Haha, tur att man har sina små knep som fungerar iaf!
 
Hoppas ni har en fin söndag!
Puss