Lite shopping!

Att jag har en stor kärlek till barn kläder är inget som någon kan gått miste om i bloggen.
Men den försvann ett tag, börjar smått komma tillbaka igen :) Nu äntligen tycker jag det är roligt med barnkläder igen, förut var det bara tråkigt när man handlar svindyra kläder som används en gång. Nu handlar jag mera kläder som "får" förstöras på dagis. För det är väl det kläderna är till för, att användas! ;) Och Lindex, H&M och alla andra dessa underbara affärer har helt klart lika mycket fint som dem dyra affärerna! Ibland är det roligt att köpa något speciellt plagg som är dyrt.
Kan nog erkänna att jag var lite FÖR shopping galen förut! Något jag jobbat med, och kommit otroligt långt med :)
Så lite stolt över mig själv är jag! ♥
 
Det som jag beställde sist som var av den dyrare sorten var från Mini Rodini.
Och det var verkligen något jag var tvungen att köpa ;) Kan kanske dels bero på att vi har en lite fralla nu, och med mops/fralla tryck på barnkläderna blir ju alltid så mycket roligare ;)
 
Haha, hur sött? ;)
Massa enligt mig, blir nog att ha på dagis korten!
 
barnkläder - mini rodini - pugs - shoppat
1
Marie

Hihi sicken söt. Jo tack det är bra med oss, har varit sjuka denna veckan bara, jag och Isabelle börjar bli pigga, men sambon har trillat dit nu

Ja länge sedan =D